środa, 20 czerwca 2012

TRIO, DUET I CO Z TEGO WYNIKA

Splotła się praca trzech dziewczyn. Dorota zamówiła królisię u Darsi - Daria długouchą uszyła. Dorotka zrobiła zdjęcie królisi  i wysłała do mnie. A ja wzięłam zdjęcie i od Darsi, i od Dorotki - tak powstała kartka do kompletu. A wszystko to na roczek Natalki, która potem miała jeszcze urodzinową sesję fotograficzną - oczywiście u Dorotki. Zakręcone to wszystko ;-) Grunt, że się udało!






Papier bazowy to Lekcja Miłości z Galerii Papieru - groszki na zieleni idealnie zgrały się z materiałem na uszkach króliczka. Dodatkowo z innego papieru wycięłam różyczki podobne do tych z ubranka. Tak to wyglądało w komplecie (zdjęcie pożyczone od Doroty, za jej zgodą):



Teraz o duecie. Pamiętacie moje albumy komunijne? To była oprawa dla zdjęć, które robiła Dorota - i można już u niej obejrzeć reportaż z tej uroczystości. Można także zobaczyć, jak fajnie zdjęcia i albumy się uzupełniły, Ja pokażę Wam tylko jedno zdjęcie uzupełnionego już albumu (oczywiście zrobione przez Dorotę) - po więcej odsyłam na bloga Autorki.



Czekam na Wasze opinie, zachęcam również do komentowania zdjęć na blogu Doroty.
Co jutro? Męska kartka w turkusach - zapraszam i pozdrawiam serdecznie!

30 komentarzy:

  1. baaaardzo owocna współpraca:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jakie cuda mogą się udać gdy trzy kreatywne Babeczki nawiążą współpracę :)
    Albumikami już się zachwycałam. Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka z królisią wyszła genialnie :) Pytano mnie czy to jakaś seria bajkowa ;D
    Albumy też wyszły kapitalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Ewuniu:) karteńka jest mega słodka, cudna:) całusy dla Was:***

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna współpraca ... efekt znakomity :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są Twoje prace! Nie wiem jak to się stało,że dopiero teraz tu trafiłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu duzo pisac!? Tworzycie zgrany zespol! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. karteczka pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet królisiowy jest rewelacyjny! Maskotka z taką karteczka to super pomysł, no i prezentuje się cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne efekty Waszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. troszkę zakręcone Ewuś:) ale po potrójnym przeczytaniu posta już wiem o co chodzi!
    a Wasza wspólna współpraca przyniosła cudny efekt - zazdroszczę małej Natalce: i sesji zdjęciowej i tych prezentów:P:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt współpracy i sam pomysł! Jesteś wulkanem pomysłów!!!!!!
    Czekam na kolejne i buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe z Was Trio :)
    Ale to już wie każda z Was :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale babeczki macie pomysły :)
    Wszystko świetne!

    P.S. Przepraszam, że tak rzadko zaglądam. Niedługo nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  15. co tu pisać no genialnie Wam to wszystko się zgrało i pięknie wyszło :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa, karteczka to istne cudeńko... no masz Ty głowę na karku nie od parady Dziewczyno:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. ps.
    A nie chciałabyś się zmierzyć z moim szufladowym wyzwaniem?
    Jestem bardzo ciekawa Twojej pracy...
    Może wyłuskasz trochę czasu na jej przygotowanie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny pomysł!!! Karteczka cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł, a kolorki Ci się fantastycznie zgrały. Zabawna, dziecięca i nie za słodka.
    Dla mnie bomba !

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt TAKIEJ współpracy-rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy swe siły połączą tak twórcze osóbki musi wyjść z tego coś niesamowitego... fantastyczny prezent dla Maluszka. A fotorelacja robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dopasowanie uszytego króliczka z kartkowym :D Super to wyszło! A ja mam takiego malca żywego :) To znaczy nie króliczka, ale zajączka, który szczęśliwie uniknął skoszenia przez kosiarkę i teraz się nim opiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewuniu rewelacja:))Wspaniały pomysł:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają mi to twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Wy szalone jesteście! Najbardziej mi się te groszki w uszach i na papierze podobają, bo ja groszki PASJAMI :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem trochę starsza od Natalki ,ale w sumie nie obraziłabym się za taki cudny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obejrzałam Waszą współpracę - rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wasza współpraca bardzo owocna, komplet królik + kartka - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięna radosna kartka :)
    Twoje foldery i zdjęcia Doroty to wspaniały duet :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...