niedziela, 10 czerwca 2012

KOMUNIJNE ALBUMY

Dzisiaj niedziela, więc skorzystam z okazji i rozprawię się (chyba definitywnie) z tematem komunii w tym roku ;-)
Moja współpraca z Dorotką zaowocowała takim oto hurcikiem:



Dorotka robiła zdjęcia na uroczystości Pierwszej Komunii, ja zrobiłam albumy - jedne i drugie nabrały wyrazu dopiero w komplecie ;-)
Albumy dla dziewczynek delikatnie się różniły od tych dla chłopców. W każdym była personalizacja, pod nią kieszonka na płytę CD.








A jeśli chcecie zobaczyć, jak inaczej można podejść do tematu sesji komunijnej, koniecznie zajrzyjcie do Doroty - o tutaj :-)


Uściski dla Was i miłej niedzieli :-)

22 komentarze:

  1. podziwiam nieustająco, a sesje Dorotkową już widziałam- jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcia się postarała :) ładnie to wszytko wygląda w połączeniu ze zdjęciami, wkrótce i ja zrobię prezentację na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja jest suuuper, tak jak i Twoja oprawa zdjęć! stanowicie bardzo zgrany zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hurcik! Podziwiam! I to indywidualne podejście do każdego dzieciaka, super! Ja już dwa tygodnie dumam nad albumami komunijnymi i nic...
    Gratuluję "występu" w Szufladzie :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie - piękno jest zawarte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne albumy. Dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, przepiękne sa te albumy :D tyle pracy i ta ilość.. Podziwiam!
    ja miałam Pawłowi zrobić, rok minął, a tu nic...

    OdpowiedzUsuń
  8. Toż to manufaktura, nic innego! Mróweczko, piękne albumiki, eleganckie i zarazem skromne. Coś mi wygląda, że ciachanie bierze górę nad słodzeniem.....
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczaczek... ale cudowna manufaktura...
    podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamusiu...podziwiam nie tylko wygląd karteczek ale również wytrwałość - ja się nie nadaję do robienia tylu kopii (tylko żeby to zostało dobrze zrozumiane - jestem pod wielkim wrażeniem). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne i jak ich dużo, gumisiową karteczkę podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko u Ciebie jest takie piękne i dopracowane :)
    Pozazdrościć umiejętności, wyobraźni i cierpliwości :)

    Pozdrawiam ciepło i przy okazji zapraszam do mnie na candy z Jamie Oliver'em w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o mamuniu normalnie mnie zamurowało !!
    po prostu BOMBA :-) piękności zrobiłaś

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo pracy przy tylu albumikach a efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Co za hurcik wspaniały :) Odpracowałaś kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...