sobota, 23 czerwca 2012

MANIA ZAOKRĄGLANIA

Ot, taka przypadłość mnie dopadła dzięki mojej nowej zabawce. Jak nietrudno się domyślić - znowu papierkowo będzie. I choć świętujemy Dzień Taty, to ja moje karteczki męskie pokażę "inną razą".
Dzisiaj rozprawiam się z wyzwaniami. Tą jedną kartką załatwię dwa za jednym ciachem - cykliczne wyzwanie u Modrak i wyzwanie gościnnej projektantki w Szufladzie. A może najpierw pokażę Wam ten "jeden ciach":


Modraczek zadała nam tym razem temat "milk & honey", stąd kolory karteczki - biel mleka, delikatna żółć lipowego miodu i bursztynowy, ciemny brąz miodu spadziowego.. Natomiast Jola_zola, która gościnnie występuje w Szufladzie zaproponowała, by wykorzystać obrazek dziewczynki i zawrzeć w pracy trzy rzeczy, które lubimy. Ja dziewczynkę wycięłam z obrazka i podarowałam jej potrójne skrzydła motyli (Olusia :-*) w kolorach bieli i żółci. A moja ulubiona trójca to: wstążki, motyle i kwiaty.


WSZYSTKIM TATUSIOM ŻYCZĘ, BY BYLI WŁAŚNIE TATUSIAMI, A NIE OJCAMI ;-)

20 komentarzy:

  1. Jest obłędna :) Wspaniale dobrane kolorki :) Normalnie, cud, miód....i orzeszki....:)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pikne ma motylowe skrzydełka ONA, a ja mam taki śmieszny przydaś, co wycina w taki fajny rożek narożnik, to mój drugi wycinak, zabieram się jak pokończę wszystko za papierkowanie, bo mnie tak od środka stuka :))) I maki chcę nauczyć się robić jak Joanna pokazała u siebie kiedyś! Ale karteluszek słodki, yyyy muszę do taty zadzwonić! :)***
    Cudnie, że mi przypomniałaś hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s. czy mozna być wiekszym gamoniem!!! No jejku :) sie teraz sama z siebie chichram!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, masz głowę - jedna śliczna kartka, a dwa wyzwania zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzydelka sa rozbrajajace! Super pasuja do tej slodkiej dzidzi:) Powodzenia w wyzwaniach, bo praca jest obledna!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna!!!!!!!!!!!!! Po prostu miodzio:) i na dodatek dwa w jednym. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten "jeden ciach"♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobały mi się takie "nieostre" rogi, chyba muszę spróbować ;) Karteczka śliczna, podobają mi się te potrójne skrzydełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. I znów wygraną masz w kieszeni :)))) Przynajmniej w mojej opinii. Wspaniała karteczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. karteczka śliczna i świetnie wykombinowałaś z tymi wyzwaniami...
    dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocza karteczka! Świetny pomysl z tymi skrzydełkami :)

    A ja czekam i czekam, aż dojdzie do mnie przesyłka z takim dziurkaczem narożnikowym - coś czuję, że kiedy w końcu dostanę paczuszkę, zacznę podzielać Twoją manię zaokrąglania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześłiczna miodowo mleczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka :) a dziewczynka ze skrzydełkami jest taka słodka :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka śliczna,a dziewczynka w wersji "aniołkowej" wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownaaaa karteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna karteczka.

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...