wtorek, 12 czerwca 2012

SAMOCHWAŁA W KĄCIE STAŁA...

Ta samochwała to ja... No bo jeszcze dobrze zaległości nie poodrabiałam, ale chwalić się będę ;-) 
Moje prace goszczą na dwóch blogach. Zacznę od tego, gdzie jestem projektantką  czyli od Papierkowej Roboty - w ramach inspiracji, z papierów dostępnych w sklepie, powstał mini album na narodziny chłopca. Posiłkowałam się kursem Toma Holtza. Album to maleństwo - jego wymiary to 7,5 x 9,5 cm. Znajduje się w nim miejsce na kilka szczegółów, które warto zapamiętać z dnia narodzin synka, a także miniaturowa koperta (może na kosmyk włosków?)
Album powstał w całości z papierów 4heures37, natomiast sznureczek i tasiemki pochodzą z zestawu Artemio Boy. Wykorzystałam też dwa stempelki od niezastąpionej Joli. Wszystkie zdjęcia można zobaczyć na blogu Papierkowa Robota.



Druga moja praca powstała na gościnne występy w Kreatywnym Polu. W wyzwaniu Novinki "Bądź samodzielny" chodzi o to, by wykonać kartkę na dowolną okazję bez użycia typowo scrapowych papierów oraz z użyciem elementów wykonanych samodzielnie. Ja wzięłam papier wizytówkowy i pomazałam go różnymi tuszami, a potem popsikałam wodą - tak powstało moje tło. Różyczki i listki  z Agaterii odbiłam tuszami Latarni Morskiej, a potem pokolorowałam je kredkami akwarelowymi. Prosta kompozycja, kwiatuszki i uniwersalny napis - powstała karteczka na każdą okazję :-)


Dużo u mnie ostatnio ciachanych papierków - powstają kolejne wytworki (również obiecane i zaległe). Jednak w następnym poście - daję słowo - będzie słodko :-)

Ściskam Was!

21 komentarzy:

  1. oj to jak będzie słodko Ewuniu to coś dla mnie :) śliczne pracki Ci wyszły kochana no i gratuluje fuchy projektanta. Na pewno będziesz tworzyć piękne rzeczy. Buziaki przesyłam i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne to maleństwo:) Wrażenie robi wielość elementów i oczywiście perfekcyjne wykonanie, ale i rozmiar rozczula ;)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne maleństwo, podoba mi się zestawienie niebieskiego z pomarańczowym i zielonym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Ewciu!!!!Maleństwo jest prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje!!! A prace prześliczne. Podziwiam bo dla mnie ta "papierkowa robota" to czarna magia jest.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna jesteś niesłychanie, więc chwalić się możesz do woli! A my podziwiamy.
    Albumik jest uroczy, aż się chce mieć synka :) Karteczka jest prosta ale z pomysłem, tło - z najnowszej zakątkowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!!:) uwielbiam robić te księżeczki timholtzowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności, Ewuniu. Mini mini cudowny. Zazdroszczę Ci tej lekkości do dziecięcych klimatów :). Karteczka urocza. Piękne tło i ślicznie pokolorowane różyczki.
    Gratuluję gościnnych występów :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :-)
    prace piękne :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo ,super masz talent dziewczyno :)
    Myślę o tej zakładce ( wiesz o której :) )
    w kategorii wymianki,co Ty na to ?
    buzki

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ta z różami... Oj, aż mi się ciepło zrobiło :)))
    Czekam na słodko!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. No to masz naszą ulubioną wersję ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=4xe3yJ2I7y4

    A karteczka powalająca!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne obie prace! Ten albumik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Album jest cudowny - zarówno kolorystyka, projekt, jak i wykonanie są liczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace :) Kartka z życzeniami bardzo pomysłowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozkręcasz się, Kochana! Albumik i kartka piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności wyszły :) Albumik wspaniały - ale to już wiesz :) A karteczka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny albumik i śliczna różana kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...