niedziela, 3 czerwca 2012

OSTATNI W TYM SEZONIE

Nie - nie mleczyk.... Bukiet komunijny z żelków - ostatni w tym sezonie (chyba) :-) Dzięki niemu mogłam się spotkać z bardzo miłą Osobą - to Ivonna przyjechała do mnie osobiście, żeby odebrać słodkie kwiatki. Bukiet był dla chłopca, personalizacja tym razem przy "uchwycie".




Iwonka nie przyjechała z pustymi rękami - dostałam taką śliczną broszkę:



A ja też byłam przygotowana - i wręczyłam takie scrapuszko:



Dziękuję Iwonko - za zamówienie, za prezent i za spotkanie, które choć krótkie, to dla mnie bardzo przyjemne.

A wszystkim moim Gościom życzę miłej niedzieli :-)

11 komentarzy:

  1. Teraz pewnie przyjdzie czas na bukieciki ślubno-weselne ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. alez to zabrzmiałao- ostatni w tym sezonie....ale produkcja nie ustanie- zaraz będzie sezon zakończenioworocznyc♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj... zapomniałam pokazać u mnie piękny notesik, który dostałam od Ciebie. Mam nadzieję, że mi wybaczysz, przepraszam strasznie zakręcona jestem ostatnio.
    Jeszcze raz dziękuję za piękny i smakowity bukiecik!
    Bardzo miło było Cię poznać:) Szkoda, że spotkanie było takie krótkie, ale myślę, że nie ostatnie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu! Twoje bukiety nie maja szans sie nam znudzic! Na kazda okazje prezentuja sie wspaniale. Juz wypatruje nastepnych!

    Gratuluje tej sympatycznej broszki:)

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi przyszła ochota na żelki :P Miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bukiecik cudny :-)
    i jakie śliczne prezenciki sobie zrobiłyście :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleczyk... :)
    Bukiet cudny, broszka i scrapuszko rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te bukiety są tak różne jeden od drugiego, że nie są wstanie się znudzić :)
    A broszkę piękną otrzymałaś, i jeszcze to skrapuszko które wykonałaś, no pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te Twoje bukieciki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...