czwartek, 14 czerwca 2012

ŚWINKA PEPPA DLA HANI

Koleżanka poprosiła o zrobienie karteczki na drugie urodziny Hani. Wytyczne były bardzo konkretne: miała być świnka Peppa, miały być przeszycia (koniecznie!) i jeszcze kropki i kratka. Z papierów Galerii Papieru powstała patchworkowa kartka, a na niej zamieszkała radosna Peppa puszczająca latawiec.




Dostałam informację, że kartka bardzo się Hani podobała - do tego stopnia, że chciała ją rozmontować ;-)


Dzisiaj króciusieńko, bo czas mnie goni. Ściskam Was i słonka życzę. Podobno dzisiaj ostatni deszczowy dzień :-)

29 komentarzy:

  1. Super... Ja tez mam taka malenka fanke swinki Peppy;) pozdrawiam niebiesko yolcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja się też świnki Peppy naoglądałam :)!
    Świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna!! Taka wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haa, świnka Peppa zawsze wywołuje u mnie usmiech a na Twojej kartce wygląda bardzo pogodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dziecko właśnie też weszło na etap Świnki:) Super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja się Haneczce wcale nie dziwię!!! Też bym chciała rozmontować, zobaczyć brzuszek pepy i latawiec z drugiej strony - ciekawość dzieciaczków jest UROCZA :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. daj boze z tym dniem...ten jednostajny dzwięk przyprawia mnie o ból glowy...
    a karteczka jest prześliczna♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealna dla dwulatki :)) Peppa i róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, Ty wciąż i nieustannie mnie zadziwiasz swoją wszechstronnością, o pomysłach nie wpomnę.
    Buziole i dziękuję, że o mnie pamiętasz
    Paaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza Pippa :D I piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, dzieciaki są super ciekawskie - hehehhe mali odkrywcy:) Nie dziwię się małej, że miała ochotę rozebrać świnkę peppę na części pierwsze:) jest urocza, naprawdę urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka super, gratuluję:).
    A z drugiej strony, może by tak opracować rozbieralne kartki????
    Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale numer! Prawie w tej samej chwili pisałyśmy komentarze!!!!!
    A może by tak rzeczywiście zmontować jakieś spotkanie na początku wakacji??????
    Pomyśl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza karteczka!
    A tego deszczu mam już dość, oby prognozy się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Suuuuuuuuuuuuuuuer!!!

    Mam pytanko z innej beczki :D Czy mogę wzorując się na Twoim dziele pieluchowym pt.: ślimak - wykonać podobne dzieło ? Będę wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Psujka z tej Hanulki a karteczka bardzo urokliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka z Peppa jest po prostu ODLOTOWA!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory rzeczywiście bardzo konkretne i zdecydowane, ale super wyszło ;) Podoba mi sie taka wersja bukietów.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow wow wow ale sliczna :)i te przeszycia mraaauu to co lubie najbardziej.super

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...