poniedziałek, 25 czerwca 2012

BB

BB = Butelka + Bukiet. Taki komplet powstał dla Pary Młodej z okazji ślubu. Pani Młoda lubi czerwień, Pan Młody - niebieski, a ja próbowałam połączyć ogień i wodę w całość. No ale podobno przeciwieństwa się przyciągają ;-)

Przy butelce tym razem jest nie taki zwykły tag - jest to mini kopertka na dodatek do wina. Czerwień obecna jest "mocno" - w słodyczach i na wstążkach. Niebieski pojawia się "mgliście" - w jasnym odcieniu i pod białą siateczką, która ładnie wszystko równoważy.




Bukiecik powtarza kolorystykę z butelki. Miał być leciutki, bo wręczać go miała maleńka Dama - pianki nadawały się do tego idealnie:



Zaczynamy nowy tydzień - dla mnie to tydzień pod znakiem pakowania - czeka nas upragniony urlop. Będzie czas nacieszyć się sobą bez codziennej gonitwy. Będzie też nareszcie okazja spotkać się z Kimś Wyjątkowym w tak zwanym realu :-) 
Ale zanim to wszystko nastąpi... dzisiaj z samego rana zadzwonił dzwonek do drzwi i dotarł do mnie wymarzony, wyczekany, różowo-czarny... i MÓJ! 


Aż trochę szkoda, że za chwilę wyjeżdżamy, ale za to jak wrócę - oj będzie się działo i pewnie każde zaskórniaki będą lecieć na wykrojniki. W każdym razie rodzinka już wie, co będzie w tym roku idealnym urodzinowym prezentem dla mnie ;-D

Życzę Wam, by tydzień zaczął się dla Was przynajmniej tak dobrze, jak mnie - i żeby w tym dobrym wytrwał do końca :-)

16 komentarzy:

  1. Kochana, wspaniałego urlopu, pięknych Spotkań, spokoju, zmęczenia cudownego i...wracaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale duzo tych nowinek u Ciebie ...
    komplecik BB wspaniały, najbardziej podoba mi się tak wstążeczka w groszki ;-)
    Gratuluję zakupu i dużo radości z kręcenia korbką życzę.
    Ale najważniejsze - cudownego urlopu, bawcie się dobrze i odpoczywajcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne opakowanie i bukiecik, urządzenie wyglądał całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no niemożliwe... to Ty kiedyś odpoczywasz?? Dziwi mnie, że w ogóle śpisz!!! A teraz jak będzie jeszcze korbka różowa... to się będzie działo!!! :D

    Komplet fajowy, lubię te ubranka butelkowe :)
    No i życzę Wam cudnego urlopu!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego urlopu, wypoczywaj kochana :) niech slonca bedzie wiele i usmiechow kazdego dnia. A maszynki to chyba troszke zazdroszcze :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa no i bylabym zapomniala wspanialy stworzylas prezent !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu świetnie wyszło to połączenie ognia z wodą:) ciekawe czy kolorowy odzwierciedlają natury świeżych małżonków;-)
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty to piękne kompozycje! Na zakup - zdecydowanie sobie zasłużyłaś!
    Życzę Wam udanego urlopu, który naładuje Wasze akumulatorki, a tą Wyjątkową proszę ode mnie mmmmocno uściskać i wycałować!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i wiesz, że bukiety Twoje to cuda... I to spotkanie, to kolejne dobre wieści, a jeszcze URLOP :))) Ja ostatnio nie znam tego słowa, ale to czarno rózowe cudo, to co to... no jak maszyna do pisania niby wygląda, ale na korbkę - to pewnie MAGIEL :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, cudny komplecik, Twoje butelki mnie zachwycają :)
    a maszyny gratuluję!!! ja większość mojej kasy przepuszczam na nowe wykrojniki, choć ostatnio powiedziałam basta, bo części w ogóle jeszcze nie użyłam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawik w kolorze red boski:)Prezent wymarzony dla Ciebie Ewciu.No i wspaniałego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. komplet jak się patrzy ale gratuluję zakupu i widzę, że w wykrojniki już inwestujesz... oj, to teraz będzie się działo... oj działo...
    Super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny prezent ślubny ;)
    a urlopu zazdroszczę najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna butelka!!!! Kiedys szukalam inspiracji dla znajomej a tu prosze rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak, butelczyna wspaniała :) Bukiecior również :)
    BSa gratuluję z całego serducha :)

    A cała reszta....NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!!! :)

    Kasica - wyściskamy się na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Orzecudne są te Twoje "pakuneczki".Gratuluję pomyslu i wykonawstwa!!
    Zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...