środa, 6 czerwca 2012

HU HU HUCZNYCH URODZIN

Ten zestaw powstał dla wielbicielki sów oraz koloru niebieskiego - dla Ines
Jedna sowa okazała się małpą przebrzydłą, bo miała pilnować bukietu, a chyba cichcem go pożarła - podobno bukiet zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach... ;-) W każdym razie bukiet wyglądał tak:



Natomiast sowę na kartce zrobiłam korzystając z kursu w Galerii Papieru. Co prawda nie miałam wszystkich dziurkaczy wymienionych w kursie, ale dostosowałam to, co posiadam - i "włala":


Wiem, że Ines podobały się zwłaszcza ruchome oczka :-)


Lubię zestawy "kartka + bukiet". Ostatnio powstał kolejny taki "secik", ale najpierw muszę Wam pokazać wszystkie zaległości. 
Serdecznie witam nowych "Śledziących" Zakątkowe historyjki. Rozsiądźcie się proszę. Komu kawę, komu herbatkę? :-)

22 komentarze:

  1. superaski komplecik :-)
    sowy REWELACJA :-)
    pozdrawiam cieplutko Ewka

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie i bezapelacyjnie CUDOWNY zestaw urodzinowy:-) Twoje sówki Ewuś wymiatają, prześliczne są.
    A hasło "hu hu hucznych urodzin" kapitalne. Jestem pod mocnym wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. moje moje :D sowa jest bossska a szczególnie oczka:D a ta druga wzięła i faktycznie zeżarła wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny komplet! sowa jest
    s - huuuu -per:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) sowa z ruchomymi oczyskami mnie rozczuliła :) no i te niebieskości...

    OdpowiedzUsuń
  6. hu, hu....no toś zaszalała- śliczny zestaw!
    a hasło jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo dopiero przeczytałam Twój komentarz,trochę mnie zaskoczyłaś :)wieczorem skrobnę maila i się jakoś umówimy,o.k. ?
    buziaki
    M

    OdpowiedzUsuń
  8. sówka jest cudna :) a hasło strzał w dziesiątkę!!! świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sówka na kartce jest przesymaptyczna!!! W ogóle cały komplecik jest jak zwykle super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie popijam kawkę w towarzystwie Twoich ślicznych prac :))) Cudowny zestaw! Sówka na karteczce jest urocza, a sowiaste życzenia jakie fajne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaaa Ewunia i moje ulubione Raffaello mniam. Ślicznie wyszło. buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem Ci Ewa że próbowałam wyczarować podobny bukiet jak widzę tu u Ciebie i to baaaardzo trudne jest! szacun za estetykę i umiejętność tak ładnego powiązania wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uch... mi kawę.. i to mocną poproszę.. ;)
    Fajny zestaw, nie dziwię się, że bukiet został pożarty........ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, nie winiłabym sowy za to, że pożarła tak smakowicie wyglądający bukiet...

    OdpowiedzUsuń
  15. ahh cudnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie herbatka! I ja się wcale sowie nie dziwię, żałuję, że ona mnie uprzedziła :)))
    Niebiesko i rafaellowo sama bym nie zdążyła oczu nacieszyć, a co tam ;)))
    Secik cudny, ale bukiet szczególnie się do mnie uśmiecha hihihi

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw. Masz rację bukiecik i karteczka to super komplet. Muszę o ty pamiętać;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestawik a sówka jest urocza:)
    No i ten znikający bukiet....

    OdpowiedzUsuń
  20. Suuuper zestawik:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  21. Przejrzałam chyba wszystkie Twoje posty i jestem pod wielkim wrażeniem, bukiety są rewelacyjne, torty pieluchowe również. Zazdroszczę pomysłów i oczywiście talentu:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hu, hu....hiper wypasiony zestaw :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...