piątek, 29 czerwca 2012

Z "HELOŁEM KITI"

Spodobał mi się motyw w tym bukiecie i niedługo po zrobieniu go, powtórzyłam bukiet z "helołem kiti"  - tylko w wersji biszkoptowej, na roczek małej Leny. Rozpisywać się nie ma co ;-)




A teraz się Wam pochwalę, co ostatnio udało mi się wygrać u Dudqi. A na dodatek wiadomość o wygranej dotarła do mnie w idealnym momencie. Zeszła sobota zaczęła się dla mnie kiepsko. Na pewno macie czasem takie dni, że jakoś dziwnie wszystko idzie pod włos - kiedy kolba do ekspresu do kawy pełna fusów wypada Wam z ręki, kiedy po otworzeniu lodówki odkrywacie, że eksplodował w niej kefir, obijacie się, parzycie i w ogóle wszystko jest ble... No to taką właśnie miałam sobotę - aż do tego turkusowego przebłysku optymizmu z różową kropelką nadziei. I wczoraj dotarła do mnie pięknie zapakowana i w słodkim towarzystwie:


Dudeczko kochana - dzięki!

I jeszcze na sam koniec, ogłaszam, że "ogoooony odcięte" - to znaczy uporałam się z zaległościami. Bardzo mnie to cieszy, bo nie chciałam, żeby to "wisiało" nade mną podczas urlopu. Upominki za złapanie licznika nareszcie się doczekały wysłania. Bardzo przepraszam obie Panie, że tyle to trwało - okoliczności tak się ułożyły, że nie dałam rady wcześniej. Mam nadzieję, że prezenty wynagrodzą oczekiwanie.

Wszystkim moim kochanym Gościom życzę miłego weekendu. Jeszcze jutro i może pojutrze tu zajrzę ;-) Ściskam!

18 komentarzy:

  1. Ha dzisiaj ja pierwsza :-)
    Słodki ten Twój "heloł kiti" taki hmmm mniam słodziusi :-)
    a wygrany prezencik cudeńko ach Ty szczęściaro :-)
    pozdrawiam wakacyjnie Ewuś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha z helołem...hahaha Jesteś przezabawna i przekochana!
    Ta bransoleta jest stworzona dla Ciebie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta bransoletka i cieszę się że Ci poprawiła humor ;-)
    A bukiecik jak zwykle słodziutki.
    Już się nie moge doczekać mojego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heloł Kiti może zacząć powtarzać się w co drugim zamówieniu, uważaj :) Na przemian z Peppą :)
    Wygrana piękna, prezentuje się świetnie!
    Udanego pakowania i wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słodziutko i jak zawsze pięknie.
    Cudowna wygrana. Pozytywnie zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygranej bransoletki nie zapomnij zabrać na urlop :) HelolKitowy bukiecik fantastyczny. Sama bym chętnie taki przygarnęła :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny prezent, a bukiet - słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny bukiecior, a wygrana bardzo apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za miłe słowa :) A teraz się wydało kto mi zwinął sprzed nosa tą piękną bransoletkę ;) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podwójnie słodki wpis dzisiaj. Uroczy bukiet i apetyczny prezent.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :))) heloł jest przesłodki :) a prezent ślicznie wygląda na Twojej dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A "heloł kiti" cudny ma kolorek kryzy.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelka i te biszkopciaki - tesknie za nimi :P i za wieloma innymi rzeczami :)

    super,ze zaleglosci z glowy. ja mam jeszcze i to takie duze projekty do zrobienia ale jako ze urlopu nie bedzie ... :P

    ooo to mialas jak ja. jakis ponury deszczowy dzien a tu niespodziewajka w sam raz dla dzieciaczkow wygrana - dodaja skrzydel takie wydarzenia. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny bukiecik, ah Ty już dobrze wiesz ile radości sprawiła mi Twoja wygrana i oby ta sobota była lepsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiecik uroczy, ale jakie fajne cudenko zdobi Twoja raczke?! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  16. bukiecik cudny, a Twoja wygrana bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uroczy bukiet :)
    Dostałaś prawdziwe piękności :) tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...