piątek, 1 czerwca 2012

ZAPRASZAM NA HERBATKĘ I MUFFINKĘ ;)

W pierwszej edycji cyklicznego wyzwania u Modraczka udało mi się zdobyć wyróżnienie. Kolejne smakowite hasło to: herbatka z cytrynką. Jak herbatka - to i muffinka. Moja jest w cytrynowych i bursztynowych (herbacianych) żółciach i będzie mieć za zadanie opiekować się kalendarzem, takim ze zrywanymi kartkami. Obiecałam mojej Mamusi już dawno że coś jej w tym celu wymyślę. Projekt leżał długo, bardzo długo... - ale w końcu mobilizacja i jest. Mamunia, przepraszam, że tak się wyczekałaś - mam nadzieję, że efekt Ci to wynagrodzi :-*





I jeszcze bannerek wyzwania:



Jak się Wam podoba mój wypiek? :-) Papier to Kapuśniaczek z Galerii Papieru, baza w kształcie muffinki - z Wycinanki.
Powiem Wam, że papierki u mnie ostatnio są ciachane na potęgę. Oj mam co pokazywać, ale wszystko po kolei :-)


I jeszcze chcę się pochwalić - Gosia przeczytała w komentarzach, że podobają mi się kolczyki aniołki i postanowiła wysłać mi prezent. W przesyłce znalazły się jeszcze jedne kolczyki - no jak można uhaftować takie maleństwa? Gosiu - chylę czoła i dziękuję. A Ty wiesz, że kto knuje.... ;-)




Miłego weekendu!

22 komentarze:

  1. a dziękuję, dziękuję!
    bardzo kuszące zaproszenie Ewuś - MNIAM MNIAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna baba!!! :D
    Bardzo fajny projekt :)
    A te aniołeczki rzeczywiście cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, genialna babeczka! Wyobrażam ją sobie z kalendarzem, musi wyglądać świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna babeczka! Cieszę się, że kolczyki Ci się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka z cytrynką śliczności i jaka praktyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa... ależ cudną babeczkę stworzyłaś... jest idealna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna praca. Szczegolnie ze wzgledu na kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny pomysł, świetne wykonanie i jak smakowicie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, rewelacyjny pomysł ;) A ja tak po spojrzeniu na samo zdjęcie kombinowałam, po co ty tam te dwie dziurki zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I tym razem wyróżnienie masz w kieszeni :)))
    Apetyczna jest ta muffinka bardzo! Świetny pomysł na kalendarzową zawieszkę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, jak już wyczarowałaś, to niesamowicie! Ekstra babunia! A Gosia to rzeczywiście mistrzyni od małych hafcików, też mam od niej kolczyki i je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetyczna mufinka! Ostatnio bardzo lubię je piec ;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany ... mufinka jest PRZEPIĘKNA!!! No i niespodzianka cudna :-))) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, na pewno mama wybaczy - śliczna i ciepła ta mufinka! A prezent od Gosi jest super, ale to zdolna osóbka, więc się nie dziwię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie!
    Zastrzeliłaś mnie tą muffinką!
    Nie mam słów! Przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. smakowicie się zrobiło♥, nie po raz pierwszy zresztą i na pewno nie ostatni:-))

    OdpowiedzUsuń
  17. no, no... pięknie upichciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super katka, te kolory też mi się podobają. nabrałam ochoty na babeczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...