środa, 27 czerwca 2012

KOMPLET ŚLUBNY

Na dodatek w nietypowych ślubnych barwach - za to w zestawie kolorystycznym jednym z moich ulubionych: brąz + turkus. Na ten komplet składa się bukiet i kartka, a zamówiła go Hania - moja koleżanka ze studiów :-) Bukiet wręczał Parze Młodej synuś Hani i podejrzewam, że potrzebował trochę pomocy, gdyż "kwiatuszki" ważyły sporawo...




Kartka powstała w formie i z papierów wybranych przez Hanię - ja tylko dobrałam dodatki i złożyłam to w całość:




Hania mocno mi kibicuje od samego początku mojej przygody z blogowaniem, a mnie cieszy bardzo fakt, że choć od zakończenia studiów minęło już "trochę" czasu - wciąż utrzymujemy kontakt :-) Dlatego też do przesyłki dołożyłam taki drobiażdżek:



Hanuś - dzięki!

Moi mili, środek tygodnia, ach jak ten czas leci...
Witam Nowe Twarze w Zakątku i wszystkich moich Zaglądaczy serdecznie pozdrawiam :-)

23 komentarze:

  1. Cudowny komplet i drobiazg także :)
    A kolory - uwielbiam to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ożesz zatkało mnie! Przepiękny zestaw Ewuniu! Przecudny!:)

    P.S. Zgłoszę się do Ciebie kochana we wrześniu po taki zestaw na ślub dla mojej siostry (październik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia to 'nic', jak dostałam przesyłkę to mnie po prostu zatkało!!! Niesamowite wrażenie, państwo Młodzi również zachwyceni. DZIĘKUJĘ CI EWCIU raz jeszcze. Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te Twoje bukiety miszczu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię połączenie tych kolorów.
    Fajny komplecik, niesztampowy.
    A drobiażdżek podoba mi się szalenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo uwielbiam zestawienie czekolady z turkusem :) I uwielbiam twoje bukirety :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak.. te kolory są fantastyczne :)
    Piękny zestaw- kopertówka ślicznie wyszła. No i to scrapuszko... Ewuś, cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik! Każdy kolor może być "ślubny" :))) A ten zestaw kolorystyczny szczególnie lubię !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów i odwiedziny i myszkowanie po moim świecie. Mam nadzieję,że miło u mnie spędzisz czas. Pozdrawiam Cię gorąco i na pewno również będę zaglądał. Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu połączenie kolorystyczne bajeczne wręcz.Wykonanie jak zwykle mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewciu, kolorki piekne a i pomysł z odwróceniem pralinek fajnie wyszedł♥ zawsze musisz coś ciekawego wykombinowac;-DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Mówisz, że to Twoje ulubione połączenie - no to jest nas DWIE ;)))
    Ino M. nie za bardzo to lubi - więc się ograniczam hihihi

    OdpowiedzUsuń
  13. p.s. bukiet MNIAM - to oczywiste hihihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne połączenie, ten turkus ma w sobie cos mega przyciągającego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny Ewuś komplecik stworzyłaś :-)
    wiesz te Twoje bukiety i te Twoje karteczki pięknie się uzupełniają :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczny komplecik rowniez w jednym z moich ulubionych zestawien kolorystycznych :)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewciu, po prostu majstersztyk! Przepiękne kolory, na widok bukiety aż mi ślinka poleciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu ten bukiecik jest wspaniały...mój ulubiony kolor! Śliczny komplecik powstał:)
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa...to dodaje mi twórczych skrzydeł:))Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorystyka jak najbardziej nie ślubna a efekt tak... wiadomo... miszczu tworzył:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tez zestaw kolorow, a czy nie jest to zestaw slubny to bym sie mocno spierala. Widzialam mnostwo weselnych "opraw" wlasnie z uzyciem tych kolorkow!
    Twoje prace Ewuniu jak zwykle fenomenalne!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dość, że w moich ulubionych połączeniach kolorystycznych to jeszcze z moimi ulubionymi słodyczami :D:D:D Zjadłabym go od razu :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...