sobota, 9 czerwca 2012

GUMIŚ TO FAJNY MIŚ

Kartka gratulacyjna z okazji narodzin synka koniecznie miała być z gumisiem... Przy okazji wyszło po raz kolejny, żem czarownica... Czemu? Bo dobrze wybrałam. Zastanawiałam się nad gumisiem Kabi - bo on taki mały i słodki, no tylko ten róż jego futerka nijak mi nie pasował... Znalazłam w zasobach sieci (nie pomnę gdzie) takiego "innego Grafiego". Innego, bo Grafi zazwyczaj posępny był jak smerf Maruda - a tu proszę: jaka radość! Idealnie mi się wkomponował w konwencję kartki. A potem okazało się, że świeżo upieczony Tata nazywany jest... nie inaczej - Grafi! Przedstawiam zatem gratulacyjną kartkę z Gumisiem:




Stempelek "100% chłopiec" to dzieło niezastąpionej Joligg. Papier z Galerii Papieru. Trochę zieloności do tego błękitu i gotowe :-)


Pozdrawiam Was serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Och, Gumisie - bajka (części) mojego dzieciństwa! Karteczka fajna, dobrze jest mieć nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to dobra wrozka jestes! A czy szklana kule juz masz;) Zapewne to w niej wyoatrujesz wskazowek do swych prac, aby zawsze byly w dziesiatke trafione!

    Przesliczna karteczka!

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz już, że mnie powalił stempelek jakosci... CUDO!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka z gumisiem :))) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gumis to fajny mis, gumis to fajny mis, gumis to fajny misssss :) na na na . Uwielbialam ta bajke. Karteczka swietna ! I jaki pomysl z tym gumiesiem ktos mial :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haaa, Gumisiów - przyznam się - niecierpiałam!! Ale Twoja karteczka bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie nadążam Ewciu-obie karteczki-Gumisiowa i piłkarska super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gumisiowa karteczka jest słodka:))

    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Dodają mi twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubiłam tego bohatera spośród całej gumisiowej gromadki...
    Fantastyczna kartka!
    Czarodziejska, jak w piosence z Gumisiów: "abra, kadabra, to czary i magia, sekretem jest przepis na..." super kartkę!
    Pozdrawiam :))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Gumisie, Gumisie - wspomnienie dzieciństwa :)
    Wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewcia, to prawdziwe cacuszko....
    hehehhe..
    Jak mój mąż jeździł do Niemiec na cięcie brokuł to tam koledzy nazwali Go właśnie "Gumiś"...
    I jak tak na Niego patrze to rzeczywiście ma coś z Gumisia, i właśnie z Grafiego:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, kartka jest naprawdę fajna ... taka gumisiowa :-))) Ja też lubię Gumisie i chyba też najbardziej Grafiego :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki radosny Grafi :D:D:D Rzadko taki bywał, ale wcale się nie dziwię, że tak mordkę cieszy skoro znalazł się na tak pięknej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, super historia:) no bo jak tutaj się nie cieszyć, skoro 100% chłopiec to nawet Grafi skacze z radości ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest! A i ta poprzednia, okrągłe też rewelacyjna:). Chłopcy będą mieli świetne pamiątki!
    I jak najdzie Cię wena to zabieraj się za kolejnego scrapa, sprawiedliwość musi być:).
    Całusy i pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...