piątek, 15 czerwca 2012

NIECO NIETYPOWO

Nietypowo jak na mnie, bo zupełnie inną techniką niż zazwyczaj. Powtórzyłam sposób, który wypróbowałam w tych rożkach, jednak tym razem kwiatków jest więcej, a rożków... brak. Bukiety powstały jako podziękowanie od Państwa Młodych dla ich Rodziców. Miały być w ściśle określonych kolorach i z konkretnymi słodyczami.




Przy okazji odbioru tych bukietów mogłam poznać osobiście Pana Mariusza, u którego lubię kupować herbaty (także te kwitnące, których używam w bukietach) oraz kawy (np. ziarna kawy w białej czekoladzie, mmmm). Poznałam także jego Żonę (wtedy jeszcze Narzeczoną) :-) Mili Państwo K., jeśli to czytacie, to serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że wszystko się udało tak, jak sobie to zaplanowaliście. Pozdrawiam jak najcieplej!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzisiaj słońce! Oby tylko się utrzymał taki stan rzeczy.
Witam serdecznie nowych Stałych Bywalców zakątkowych :-)
Następnym razem będzie o piłce, ale nie nożnej. A'propos piłki nożnej - kochani moi Goście, rozgrzewacie już gardełka do jutrzejszego dopingu??

22 komentarze:

  1. Więc to są te nowe bukieciki? Wyszły wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości. Jesteś niesamowita z Twoimi dziełami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite - Twoja główka pełna pomysłów - pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, bukiety sa prześliczne i świadczą o Twojej wielkiej wyobraźni y kunszcie artystycznem !!! (ale powaga, nie?)
    cmoki♥ u nas też słoneczko choc chmurki się gonią po niebie to już inne w kolorze- nie ołów tylko biel - chyba dobry znak....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, to są chyba moje ulubione bukiety. Fantastycznie się prezentują! Cudne kolory.. no i w ogóle są takie... takie NAJ!
    :*
    U mnie tez dzisiaj słonko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmm coś nowego smacznego :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale bukiety, uwielbiam takie kolory, a u nas leje i to jak ! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukiety rewelacyjne :) trzymam kciuki za naszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNE! Każdemu by się podobały :)))
    Mniam
    Szykuję garderobę :))) I krople na uspokojenie emocji jakieś, albo herbaty ziołowe, nie wiem... Ale emocje już mnie napiętnują!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przestajesz zaskakiwac! Ile Ty jeszcze asow trzymasz w rekawie? Bo mi wychodzi na to ze to studnia bez dna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście w innym stylu, ale równie śliczne:). Miłego wieczoru Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne!!!!!Inne niż do tej pory,ale piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ optymistyczne bukiety! Rodzice Młodych będą zachwyceni:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie piękne bukiety!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne bukieciki,fajny pomysł i dobór kolorów ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, co wchodzę do Ciebie, to kolejna fajna rzecz, a u mnie ślinotok :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rezczywiście inaczej ale bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe bukiety i świetny pomysł, tylko czemu te słodkości tak szczelnie zapakowane? Prawie ich nie widać ;-(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...