środa, 13 czerwca 2012

SŁODKOŚCI DLA MAM

Wciąż spóźniona, wciąż gdzieś o krok z tyłu, wciąż z zapasem zdjęć do pokazania. Zatem szybko do sedna. Obiecałam, że będzie słodko - i będzie. Truflowo. Te dwa bukiety powstały na Dzień Matki (widzicie, co mam na myśli, mówiąc o tyłach...). Koleżanka wybrała brąz dla jednego z bukietów a w drugim dobór koloru pozostawiła mojej opinii. A ponieważ znam Panią Ewę, pomyślałam, że koralowy będzie dla niej idealny :-)




A tu wspomniany wcześniej bukiet w brązie:




Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa pod moim wczorajszym "samochwalczym" postem. Co tu dużo mówić - każdy piszący bloga przyzna, że te komentarze to prawdziwa motywacja :-)

A jak tam u Was po wczorajszym meczu? Ja miałam tzw. ciary. Teraz trzeba wygrać z Czechami, ale wiecie - do CZECH razy sztuka ;-)
Ściskam!

20 komentarzy:

  1. Oba bukiety fantastyczne i bardzo apetyczne!
    Co do metrzu, nawet fragmenty widziałam ;).

    Acha, no i mam jeszcze do Ciebie kilka pytań Ewciu.
    Zapraszam do Modrak Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale plama!
    Mecz to się nie tak pisze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh, dostać taki bukiet na dzień mamy... bezcenne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... moje najulubieńsze...

    OdpowiedzUsuń
  5. Koralowy, koralowym, ale wyszedł taki 'narodowy" z ta kokardka w bieli :))) A jakby w nim były rafaello - no to już bukiet kibica :))) - żartuję, jest apetyczny maksymalnie!
    Ja buczałam w ostatnich minutach z emocji :)))
    Podoba mi się "do czech razy sztuka" - wypożyczam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Koralowy, koralowym, ale wyszedł taki 'narodowy" z ta kokardka w bieli :))) A jakby w nim były rafaello - no to już bukiet kibica :))) - żartuję, jest apetyczny maksymalnie!
    Ja buczałam w ostatnich minutach z emocji :)))
    Podoba mi się "do czech razy sztuka" - wypożyczam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne bukiety, trzymam kciuki za naszych

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaależ mi narobiłaś smaka teraz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukieciki mniamniuśne ;)
    A o meczu nic nie mów - dawno tyle "kur" u nas nie latało z emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne bukiety, ale koralowy jest THE BEST;) Cudnie sie prezentuje to polaczenie kolorkow:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mecze naszej reprezentacji to ja Ewciu na lekach oglądam,bo ja sercowa jestem niestety,a bukieciki piękne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bukieciki śliczne!
    ja się przyznaje, że nie oglądałam, choc nie wiem czy to nie grozi linczem...
    ale kciuki oczywiscie trzymam..
    caluski

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i bardzo apetyczne bukieciki! Ja też w nerwach ale kibicuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pychotka. Pięknie "ubrane" cukiereczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Och jak uroczo i słodko:))
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam...ależ mam ochotę na słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ fantastyczny "czekoladowy" bukiecik - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten truflowy to wprost wymarzony dla mnie :-) chyba muszę podesłać moich chłopców do Ciebie :-)


    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...