wtorek, 5 czerwca 2012

SCRAP - ŚCINKI I JA ZNÓW W GOŚCINIE

Drugi mój post inspiracyjny w gościnnych progach Scrap - Ścinków i kolejna praca na wyzwanie z cytatem. Tym razem jest to zakładka w kolorach turkusu i różu. Zaczarowana... Pełny opis tutaj, ale zdjęcia mogę Wam przecież pokazać :-)





Zakładeczka już dotarła do nowej Właścicielki :-)


Zachęcam Was do udziału - czasu zostało niewiele (termin zgłaszania prac upływa jutro o północy), a nagroda w wyzwaniu jest wielce kusząca...


Ja jeszcze rzutem na taśmę stworzyłam karteczkę w stylu clean & simple - tym razem wzięłam na warsztat słowo "wiatr" i powstało takie optymistyczne przesłanie:





Kartka uniwersalna, czasem dobrze mieć takie w zanadrzu :-) A dla Was stempelek, który stworzyłam do tej kartki:




Miłego dnia!

18 komentarzy:

  1. Rewelacyjny stempelek!
    Myślę, że wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, twoje prace podziwiam, jak zawsze z zapartym tchem! Same piękności!! :))) Wszystkie komunijne bukiety przeogromnie mi się podobały, a ten słonik poniżej - rewelacja - no wzroku oderwać nie mogę! :)) Śliczne karteczki i wszystkie prace papierowe, ależ ty się uwijasz jak pszczółka po prostu :)) Buziaki ślę i zapraszam na truskawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka świetna! W ogóle wszystkie Twoje dzieła są cudne! Jak tylko pojawia się u Ciebie nowy post od razu zerkam, co też pięknego znowu stworzyłaś :)
    Jakbyś miała ochotę to zajrzyj też do mnie.
    www.katarynatworzy.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie i również życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem krótko-chcę mieć taką zakładkę !
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakłada piękna!!! Moje dziecko powinno mieć zakładkę z takim cytatem ... może wtedy chętniej by czytała :-))) A karteczka też cudna ... rzeczywiście warto mieć takie dzieło w zanadrzu ... na pewno się przyda :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka a cytat wspaniały, druga karteczka równie urocza

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza karteczka, a zakładka czarująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie zdolniacha nad zdolniachami! A za stempelek dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie za radę! Już wyłączyłam tą weryfikację obrazkową, więc można z łatwością komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu gwiazdą jesteś Ewciu, podziwiam z zapartym tchem:).
    A za stempelek dzięki,jak wykorzystam, to dam znać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka wspaniała! Cytat na zakładce i sama zakładka świetna!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakladka i fajowa karteczka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. A to skoro "napięty termin" to nie mam wyjścia :))) Skrawki to świetna zabawa ;))) Idę modzić.
    I to jest chyba cudowne, że te blogowe podróże wciąż niosą niespodziewanki :)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś karteczki zwłaszcza wiatraczkowa super,ale słonik z postu poniżej SUPER!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne prace :) a stempelek gitesowy. W jakim programie tworzy sie takie stempelki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zakładka! I dzięki za fajny stempelek, już pobrałam i pewnie skorzystam niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stempelek, pobrałam :)) wykorzystam! a ta kartka z wiatrakami niezwykle mi się podoba, ponieważ świetnie zinterpretowałaś fragment cytatu!

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no....pięknie czarujesz :)
    A stempelkiem się już poczęstowałam i to dwoma....w jednej pracy, tej z porannego mmska :*
    Dzięki wielkie ;*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...