czwartek, 2 sierpnia 2012

RÓŻOWIUTKO

Dzisiaj ekspresem - dwa słodkie bukiety w różowościach. Bukiet z żelków musiał powstać szybciutko - moja córcia szła na urodziny do koleżanki i przecież nie mogłam jej puścić bez "maminych kwiatków" ;-)




Kółeczko z "helołem kiti", oprócz funkcji dekoracyjnej, pełni też bardziej praktyczną rolę - jest to podkładka pod kubek dla fanki tej kotki.
Drugi bukiet powstał dla rocznej dziewczynki i (jak to zwykle się zdarza przy tej okazji) była to wiązanka z biszkoptów:





Myślę, że każda mała dziewczynka ucieszyłaby się z takich różowości. A Wy jak sądzicie? ;-)

12 komentarzy:

  1. Śliczne Ewuniu:))

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, nie ma jak różowe słodkości od rana :D Do kawusi, jak znalazł!!
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że z takiego bukieciku nie tylko małe dziewczynki by się ucieszyły :D Duże też lubią róż :) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukieciki cudne, lecę zwiedzać kolejne posty bo troche mam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem duuuuża dziewczynka i też bym się ucieszyła - piękne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe "pychotki". Takie słodkie bukiety tylko Ty potrafisz ułożyć :)
    I każda duża dziewczynka by się ucieszyła z takiego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie! Już sie nie mogę doczekać jutra, żeby sprawdzic jak moje dziewczybki zareagują na swoje bukieciki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie różowości :) Mega jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczniutkie słodkości! A dla dziewczynek różowy - obowiązkowo
    ( właśnie tak twierdzi moja młodsza córcia )
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...