piątek, 24 sierpnia 2012

SZCZĘŚLIWE CHWILE TO MOTYLE

Witajcie Moi Drodzy. Wiem, miałam do Was zaglądać w trakcie urlopu - laptop jednak sobie leżał. Wyjęłam go raz na momencik i potem drugi, by zrzucić zdjęcia. Ale to świadczy o tym, że wypoczynek mieliśmy udany - po prostu nie było czasu na blogowanie. Teraz z naładowanymi akumulatorkami znów zasypię Was lawiną postów ;-) Po raz kolejny napiszę, że na rodzinne wakacje polecam i polecać będę Sielską Chatę




Zainteresowanych odsyłam do mojego wcześniejszego posta. Opisałam w nim dokładnie nasze odczucia i wrażenia. Jedyne uzupełnienie, które wypadałoby dodać: nie tylko Gospodyni tego miejsca jest wspaniałą babeczką - również Gospodarz, którego tym razem mieliśmy okazję poznać, jest świetnym facetem. Razem tworzą duet idealny, który nadaje ton temu miejscu. Bo najważniejsze, by chciało się chcieć. A Im chce się chcieć i wkładać w to "chcenie" całe serce - nic na pół gwizdka.

No dobrze, to zdałam Wam relację z chwil szczęśliwych jak motyle - teraz przyszła pora na rozdanie MotyLOVE. Po odliczeniu podwójnych głosów i jednego komentarza bez odpowiedzi na moje pytanie o motylach wyszło, że chęć wzięcia udziału w mojej zabawie wyraziło 41 osób. Tym razem wyręczyłam się Randomem i oto co mi pokazał:



A pod tym numerkiem kryje się... Kasica :-) Kasiu, ja wiem, że motyle trafią do odpowiedniej osoby - będziesz mieć obrazek do kompletu ;-)

Postanowiłam wyróżnić jeszcze trzy osoby, których opisy najbardziej mi się spodobały: 
Skimmię - za to, że mi przypomniała o Gringo i o tym, co napisał o motylach (gdy czytałam książkę, to piałam ze śmiechu przy tym fragmencie, chyba pora sobie odświeżyć co nieco)
Martę - za przepiękną wypowiedź, która złapała mnie za serce (ot, humanistka!)
oraz Magdę (TworzymyInaczej) - za podkreślenie wartości trudu przepoczwarzania.
Do tych dziewczyn polecą jakieś motylowe drobiazgi :-)

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie. Czytanie Waszych odpowiedzi było czystą przyjemnością. Poznałam też kilka nowych dla mnie blogów, co również było bardzo miłe. Następny post będzie już "zwykły" - czyli z jakąś moją robótką ;-)
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. no!
    dobrze, ze wypoczełas i się naładowałaś! teraz do roboty, bo się steskniliśmy za Twoja Twórczoaścią!
    no i oczywisćie za Tobą♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że laptop też odpoczywał :D
    Witaj w domu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Ewa:)
    Super , że wypadzik sie udał:)
    Gratuluję dziewczynom:)
    A Ciebie pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie, że urlop się udał, miło Cię znów "zobaczyć"

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też gratuluję dziewczynom, a Tobie dziękuję za zabawę :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj po urlopie!
    Dziewczynom gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że urlop się udał. Jak tam kocia rodzina?
    Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Dziewczyn :)
    A jak się cieszę z Twojej obecności to wiesz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ewo a dotarła do Ciebie paczka?... bo już długo zyję w niepewności.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bryyy!!! Ależ mnię tu zaskoczenie spotkało! No jasne, że ja się tu dobrze motylkiem zaopiekuję! Jeden mnie tu już w sypialni podgląda, to może i drugi ;) DZIĘKUJĘ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak fajnie że już jesteś :-)
    Mam nadzieję że odpoczęłaś :-)
    Dziękuję za wyróżnienie mojego komentarza :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Na MotyLove candy nie zdążyłam się zgłosić, bo też się urlopowałam. Ale relację przeczytałam z przyjemnością! Cieszę się, że wypoczęliście, dobrze miec takie miejsce gdzie chce się wracać!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaaaaaaa.ale superaśnie!!!!dzięki Ewuniu :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...