piątek, 10 sierpnia 2012

NOWE ZABAWKI

No, już nie takie nowe, ale ja dopiero zaczynam się nimi bawić i odkrywać ich możliwości. Domyślacie się pewnie, że chodzi o zabawki związane z papierkami. Nagrzewnicę z akcesoriami dostałam w urodzinowym prezencie od Knuj, na resztę długo zbierałam fundusze, aby później w okolicy urodzin móc zaszaleć ;-)

Nagrzewnicę wymieniłam jako pierwszą, zacznę zatem od embossingu na gorąco. Kartkę zrobiłam dla mojej szkolnej Koleżanki, której pasją jest żeglarstwo, ale Marta potrafi również wyczarować śliczności z papierków. Żaglowiec na kartce jest właśnie tym zaembossowanym elementem. Dodałam różę wiatrów i sznureczek Twine, żeby podkreślić marynarski styl kartki. Karteczkę zgłaszam do wyzwanie UHK Gallery "Morskie Opowieści".



O zaokrąglaczu kiedyś już mówiłam - lubię go bardzo - przydał się, gdy robiłam taką prostą kartkę na urodzinki mojej Teściowej. Cały jej urok to mocne kolory, wzór papieru, kwiatek i te rogi nieostre.


Kolejna zabaweczka to crackle accents - użyłam go na potuszowanej ramce i niezmiernie mi się podoba ten efekt spękań. Pod ramką wycięty wykrojnikiem kształt, na którym digi-stempel mojego autorstwa (można go znaleźć w szufladce "do pobrania"). Kartka powstała dla Wujka na 80-te urodziny.



Skoro wspomniałam już o wykrojnikach - to na koniec kartka, która jest takim moim zachłyśnięciem się kręceniem korbką ;-) Powstała na ślub. Są tu i kwiatki, i listki ażurowe, i kształty.... W środku ozdobnie wycięta kieszonka na banknoty. Śliczny stempel z cytatem jest autorstwa Joligg.




Co sądzicie o wynikach moich zabaw? ;-)
Miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. Powiem, że ta nagrzewnica to mi sie kurcze podoba... A krakle do spękań mam - zdobyłam na warszawskim zlocie hihihi ;)))
    Też lubię, nie tak jak Ciebie, ale lubię... A karteczki UROCZE i te ażurowe listki mmmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś... przecudne kartki...!! A ta ostatnia... no powala mnie po prostu! :D Chcę taki wykrojnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko, bo cóż można więcej powiedzieć ... PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegokolwiek się dotkniesz to wyczarowujesz jakieś cudo ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty trudnych słów używasz! Ale wybaczam, bo efekt wszystkich prac jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko cudne Ewa, zazdraszczam Ci:)tych zabaweczek..hihi:)
    Pozdrawiam ciepło
    PS Po raz kolejny próbowalam się zalapać na obserwatora, mam nadzieję,że tym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  7. Melduję, że się udało YUPI:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę, wszystkie kartki piękne! Zachwyciła mnie ta żeglarska, ale każda kolejna jest równie urocza. Poszalałaś ze sprzętem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkich tych rzeczy o których piszesz ja już rozumem nie ogarniam... wystarczy mi tylko świetny efekt- jak dla mnie Ty go po prostu wyczarowujesz!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne kartki... i jakie różnorodne, ale przy takiej ilości nowych przydasi...;) Moje faworytki to ta na 80. urodziny i marynarska - ostatnio ciągnie nie do morskich klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Droga no jak Ty pokręcisz korbką i podgrzejesz atmosferę to wychodzą prawdziwe cuda.
    Za karteczkę i zestaw wykrojnikowych kształtów jeszcze raz bardzo Ci dziekuję.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa, i Ty te kartki robisz własnoręcznie, czy tylko ściemniasz???
    ..urzekają...

    OdpowiedzUsuń
  13. No pięknie wykorzystałaś te zabawki!!! Pełne uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisałam już tu komentarz, ale mi zniknął :) Wszystkie kartki są cudowne....Morska - mój faworyt, urodzinowa piękna, z ramką cudnie skomponowana, a ślubna - ach i och za te wykrojniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbuję nadrobić zaległości ale widzę, że będzie trudno....
    Ilość nowych prac jest ogromna! Ewciu, Ty chyba wcale nie śpisz!!!!!
    Kartki są cudne, każda w swoim stylu! Urodzinowa prosta, ale łapie za serce..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pracuś z Ciebie :)

    A efekty świetnie - szczególnie podoba mi się morska kartka :) żaglowiec piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne ! Pokochałam Pani prace :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...