piątek, 3 sierpnia 2012

LATO W ROZETKACH

Na blogu Scrap-Ścinki ruszyło dzisiaj nowe wyzwanie: "Lato w rozetkach". Ja przygotowałam folder na płytę CD ze zdjęciami z wakacji. A jak go zrobiłam? Wysypałam moje ścinki z zielonej przegródki i nawet te najmniejsze dostały swoje miejsce na ścinkowej łące. Rozetki oczywiście również ze ścinkowych paseczków. Środek ozdobiłam jedynie stempelkami.




Koniecznie zajrzyjcie, jakie prace przygotowały Dziewczyny z naszego ścinkowego Dream Team'u - może skusicie się i spróbujecie swoich sił? Nagroda jest bardzo zacna :-)
Miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. Cudności :)
    p.s. Przepraszam Ewciu, że tak rzadko "wpadam" :(

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze, nawet wspomnienia pięknie opakowane!!
    buziolki

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziutki folder...
    a to dobry pomysł, żeby ścinki posegregować kolorystycznie, może i ja tak zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny folderek!
    Bardzo fajna ścinkowa łączka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca! Nie domysliłabym się, że to ścinki. I moje ukochane guziki... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło rewelacyjnie :)
    Idealnie połączyłaś wyzwanie z praktyzmem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna!!!!!! Widzę, że papierki wciągnęły Cie na maksa....Może i ja wreszcie zabiorę się znów!
    Dobrych dni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać ścineczków wyrzucać nie wolno ... bo mogą się przydać i można z nich zrobić coś pięknego ... i praktycznego :-))) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy folder i taki energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie skomponowalas "ścinki" w niebanalny folder! Cudny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...