czwartek, 9 sierpnia 2012

40 CM PIERNIKÓW

Kiedy usłyszałam, co to za projekt, to złapałam się za głowę i w pierwszej chwili powiedziałam: NIEMOŻLIWE! Chodziło o półmetrowy bukiet z pierników... W rozmowie broniłam się przed podjęciem wyzwania. Jednak mój Rozmówca skwitował krótko: "no to niech będzie jak największy"....
I powstało bukiecisko, które miało niemal... 40 cm średnicy!






Motyw papugi również był wymogiem, ponieważ Obdarowana jest nazywana Papużką (użyłam obrazka z publicznych zasobów). Dlatego kolory dobrałam też "papuzie" - nasycone i kontrastowe.
Największy bukiet jaki kiedykolwiek zrobiłam. Swoje też ważył - ja miałam problem z utrzymaniem go w jednej ręce ;-)
Bardzo Wam dziękuję za wczorajsze uskrzydlające komentarze, nieśmiało proszę o więcej ;-) Ściskam Was serdecznie, pędzę szykować niespodziankę dla Was :-)

29 komentarzy:

  1. Ogrnomniasty ;D Świetny jest, a papuzie kolory bardzo mi się podobają :D Lubię takie ostre kolory:)

    Odwiedź mnie
    www.katarynatworzy.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co robisz jest wspaniałe. Dzisiaj gdy przyszedł listonosz sama się o tym przekonałam. Dziękuję z całego serca i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idziesz Ewcia jak burza z tymi bukietami:)
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , Zacny projekt:D Mega świetny bukiecik w super wyrazistych kolorach!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczaczek... niezły bigos:):):)
    cudnie sobie z tym wyzwaniem poradziłaś:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. to niesamowite, jakie ludzie mają pomysły
    zamek z pieluch, bukiet z pierników
    za niedługo zamek z pierników i bukiet z pieluch

    a najbardziej niesamowite jest to
    że potrafisz to wszystko urzeczywistnić :)

    brawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ... olbrzym ... i do tego śliczny i smakowity :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!! I jakież okrutne :-) Jestem na diecie, a teraz mam smaka na pierniczki :-P

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje bukiety i torty są super, a mnie tylko wciąż zadziwiać nie przestaje, jakim cudem mając wciąż w zasięgu ręki tyle słodkości, udaje ci się zachować tak szczupłą sylwetkę? Mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały,wszystkie Twoje są znakomite!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. no no no to sie nazywa buuukiet !!! oj zjadalbym polskie pierniki - juz tylko 9 dni :P :P :P

    super Ci to wyszlo i ze sie nie lamie choc taki ciezki i duzy. wow

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, dałaś czadu :) Zawsze dajesz, bo co post, to zachwyt, ale tylko czasami (lubię wybrane słodycze) na widok Twoich cudów dostaję ślinotoku :) I tak jest dzisiaj.....mniam!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko!
    A kto to uniósł!
    To Ci bukiet, żeby nie powiedzieć bukiecisko :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chciała zobaczyć go w dłoni Twej właśnie... :)
    Jest przepiękny.. i aż mi ślina cieknie!
    Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo wow, to się nazywa pomysł! Zjadłaby,m cały do ostatniej okruszynki, uwielbiam pierniki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudne miałaś zadanie, ale poradziłaś sobie "pirnikowo"- wspaniale:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, fantastyczny jest:)))
    Rewelacyjnie sobie poradzilas i widzisz, niema rzeczy niemozliwych dla ciebie Ewciu:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale wielka bomba kolorystyczno-kaloryczna! I nie rociapało się?! Ja moje pierniki w czekoladzie przyniosłam ostatnio do domu dokładnie przyklejone do opakowania ;) Cudowny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukiet cudo,a zamek poniżej no cóż-warto było zarwać noc:)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze, no to prawie pół metra jest :) Wygląda świetnie, smakował będzie pewnie równie wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Imponujący pod względem kolorów i rozmiarów. Świetnie Ci poszło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Papużka wyjasniona,a skąd zaparcie przy takiej ilości pierników? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej Ewka prawdziwy piernikowy GIGANT :-) hmm i jaki kolorowy mniam
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Super! I że one się trzymają, no bo przecież nielicho ciężkie.
    Niezłe, no niezłe!

    OdpowiedzUsuń
  25. Eeeeeeeee!!! A skoro juz szczeka podlogi sie podniosla to powiem tylko: RAJSKI!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!!!
    Oszałamiający bukiet!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mistrzostwo świata, ciekawa jestem jaka jego waga wyszła. Super ta kolorowa krepina wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewuniu!!! rewelacyjny bukiet :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiedziałam że to będzie olbrzym (nawet jak go robiłas to mierzyłam linijką ile to dokładnie jest!!) Ale jest REWELACYJNY!!! Normalnie mistrzostwo Mój Mistrzu od słodkości :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...