poniedziałek, 6 sierpnia 2012

RÓŻA, KTÓRA NIE WIĘDNIE

Witajcie w kolejnym tygodniu. Dziś u mnie róża, która nie więdnie. W moim wydaniu, to róża skarpetkowa. Ta była dodatkiem do pieluszkowegto quada, a ponieważ była przeznaczona dla chłopca, więc w niebieskościach. Oj troszkę stresu mnie kosztowała, nie zapisałam bowiem na swoich zwojach mózgowych, że rożki sizalowe mi "wyszły". Przekonana, że mam jeszcze jeden, zwinęłam różyczkę i chciałam ją "oprawić". A tu niestety - rufa. Więc w te pędy do kwiaciarni, a tam miła pani poinformowała mnie, że "rożki wyszły z mody". No i co ja biedna nietypowa miałam zrobić? Na szczęście znalazłam rożki w innym miejscu i sprawę udało się doprowadzić do szczęśliwego zakończenia :-) A cały ambaras był o nią:




Jeszcze się pochwalę prezentami urodzinowymi, których w swoim gapiostwie zapomniałam opublikować. Najpierw prześliczny zestaw w zielonościach od Moniczki z Ulotnych Chwil - dziękuję, Kochana! 




A tu "dodatek" do prezentu (dzięki któremu mogę w pełni wykorzystać cienkie wykrojniki) - kolczyki zrobione przez moją Siostrunię, jedne skrzydlate, a drugie będę miała do noszenia z bransoletką od Alexls, bo mają kuleczkę z howlitu :-)




Życzę Wam udanego i bezbolesnego startu w nowy tydzień. Zaglądajcie do Zakątka, bo w tym tygodniu szykuje się coś dla Was ;-)
Ściskam!

13 komentarzy:

  1. piekna :)

    ty sobie zapas rozkow porob bo jak naprawde wyjda z mody... :D

    prezenty przesliczne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I bukiecik uroczy, i prezenty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, bukiecik cudowny ale i Monisiowe prezenty przepiękne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje różyczki :-)
    PS: pamiętam o swoich zaległościach wobec Ciebie i już niedługo.. "COŚ" pofrunie do Ciebie! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny! dla mnie tam nie wyszedł z mody

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna rózyczka!! też uważam,z ę powinnaś sobie zrobić duuuuuży zapas!!!
    cmoki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna różyczka :) A z tymi rożkami coś na rzeczy jest, bo też ostatnio szukałam w hurtowni, a tam same resztówki.
    Prezenty dostałaś super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Ale miałaś wspaniały pomysł z tym kwiatem:)
    Ciesze się, ze moje skromne prezenciki przypadły Ci do gustu:)
    Ściskam ciepło Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róża jak marzenie Ewciu,a prezenty-tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja przegapiłam w tym roku Twoje urodziny, siedziało mi w głowie cały czas że są 6 września. ehh. Ale przyjmij baaardzo spóźnione jak najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...