czwartek, 20 września 2012

NA POMOC MAŁEJ BASI


O tej akcji pisałam już 29-go sierpnia, a wszelkie szczegóły są tutaj - Alexandra jeszcze dziś czeka na przesyłki od dobrych kreatywnych duszyczek.
Oto co wysłałam na ten cel:




W roli głównej stemple z Agaterii i Montażowni oraz papiery: Wycinanka i Studio75.


Cała akcja była też dla mnie motorem napędowym do robienia pierwszych w tym roku kartek świątecznych - również i te poleciały do Miastka:





Tu z kolei scrapowych papierów niewiele, ale za to pokręciłam trochę korbką ;-)

Mam wielką nadzieję, że mój wkład, choć niewielki, to jednak przyczyni się do zebrania pieniążków na leczenie Basi.

7 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki mi się bardzo podobają, ale ostatnia najbardziej, bo jest taka nietypowa! Świetna i aż mi żal, że nigdy takiej z okazji świąt nie dostanę, bo u mnie już nikt kartek świątecznych niestety nie wysyła, a szkoda :( Ja się staram co roku wysyłać, bo miło jest dostać śliczna karteczkę z własnoręcznie napisanymi życzeniami, a nie te głupie sms-y, których wysyłanie polega na skopiowaniu wierszyka z internetu i opcji "wyślij do wielu" Ale marudze :P Wybacz :) Życzę Ci miłego dnia i wpadnij do mnie :) www.katarynatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest wszystko :) Na żywo wygląda jeszcze lepiej :) Cudowności!
    DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki:)
    ja już wysłałam moje wytworki na szczytny cel:)
    Ściskam Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczytny cel, szkoda, że nie zdążyłam pomóc. Kartki są cudne! Najbardziej podoba mi się ta ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe.. widzę, że nie tylko ja zakochałam się w tej ostatniej :)
    Choć śliczne wszystkie.. i podszyte Twoim dobrym, ciepłym sercem... buziaki!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...