czwartek, 29 stycznia 2015

KARTKI DLA DZIECI

Kolorowy zawrót głowy - dla chłopca lub dziewczynki, wesoło, czasem słodko, czasem zadziornie - po prostu kartki dziecięce.Uwielbiam je robić. Mam swoje ulubione dziecięce kolekcje i często ich używam, gdy tworzę kartki dla dzieci. Gotowi? No to zaczynamy :-)
Kartki dla dziewczynek:


Kotek zrobiony przeze mnie od podstaw, papiery: Galeria Papieru, Studio75

Użyłam obrazków z kupionych przeze mnie, gotowych zaproszeń. Papiery: Galeria Papieru, Lemoncraft

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka


i dla chłopców:


Papiery: Magiczna Kartka, Galeria Papieru

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Magiczna Kartka

Papiery: Galeria Papieru

Papiery: Galeria Papieru i zrobiony przeze mnie, z motocyklami


Następnym razem pokażę Wam szczególny rodzaj kartek, które nazwałam "interaktywne" ;-)

2 komentarze:

  1. Wszystkie cudowne! Kolorowe, wesolutkie! Wszystkie mi się bardzo podobają a te chłopięce szczególnie.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, ile tego!! Świetne są, takie radosne - jak dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...