sobota, 10 stycznia 2015

WOŚP PO MOJEMU CZ.1

W niedzielę wielki finał WOŚP i ja dołożyłam swoją cegiełkę do tej akcji. Stworzyłam przepiśnik w formie segregatora oraz notes na "zapiski od serca".
Romantyczny przepiśnik formatu A5 ma kieszonkę na luźne karteczki na okładce, tekturowe przekładki (wszystkie ozdobione) i jest bardzo praktyczny - forma segregatora pozwala na wyciąganie i dokładanie kart z przepisami:








Można go licytować TUTAJ. Zachęcam :-)

Notes również ma format A5 i jest ozdobiony tak, by bez problemu można było nosić go w torebce oraz by wygodnie w nim notować - zdobienia są mało przestrzenne ;-)




TUTAJ LINK do aukcji.

A tu całkiem spory murek, zbudowany z cegiełek stworzonych przez dziewczyny z ogromnymi sercami. Cieszę się, że wśród 123 notesów, są tu także moje :-) 


Link do aukcji wszystkich notesów i przepiśników --> KLIK!

Udostępniajcie, niech kwoty rosną i wspomagają dobry cel :-)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne - zarówno prace jak i cel na jaki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Widziałam wszystkie - dużo kasy Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno przepiśnik jak i notes wspaniałe! A jeszcze wspanialszy jest cel dla jakiego zostały stworzone! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...