wtorek, 20 stycznia 2015

PRZECHOWYWANIE TUSZY DISTRESS / DISTRESS INKS STORAGE

Nowy rok skłania do porządkowania i organizowania przestrzeni wokół siebie. Ja postanowiłam coś zmienić w moim warsztatowym kąciku. Przyszła pora na uporządkowanie tuszy distress. Już dawno miałam w głowie pomysł, by stworzyć sobie mini-szafkę, tylko z czasem realizacji bywało różnie ;-) Ale w końcu się zmobilizowałam i tak, w ramach inspiracji dla Lemoncraft, powstała:
When new year begins we often think about cleaning and organising our space. I decided to change something in my craft space. It was time to deal with my distress ink pads. An idea to create a mini-cupboard came to my mind long ago, only time od realisation was difficult to acheive ;-) But finally I've made it and this is how I created this inspirational project for Lemoncraft and great inks storage for myself:

Nóżki, uchwyty i zamknięcie: Retro Kraft Shop


Ptaszki od Nowalinki

śliczne serduszko od Nowalinki

Moje tusze są już opisane i poukładane i najważniejsze - są w jednym miejscu.
I pomyśleć, że ta szafka wyglądała kiedyś tak:
My ink pads are nowe labelled and organised and (most important) in one place. And you would never know this cupboard looked like that:


źródło zdjęć: Ikea

Jak się Wam podoba? :-)
How do you like it? :-)

6 komentarzy:

  1. Piekna szafeczka, sliczne miejsce do przechowywania tuszy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale cudeńko sobie zrobiłaś, szafeczka jest fantastyczna i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama się zdziwiłam, że tak fajnie wyszło ;)

      Usuń
  3. Sprytnie i elegancko, Ewcia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...