środa, 28 stycznia 2015

TEGO JESZCZE NIE BYŁO...

Tego jeszcze nie było ;-) W zeszłym roku miałam okazję zrobić bardzo nietypowy bukiet. Ale po kolei. Zaczęło się standardowo - od zamówienia kartki ślubnej. Potem okazało się, że para młoda poprosiła, by goście zamiast kwiatów przynieśli karmę dla zwierząt. No i tu padło pytanie: czy ja dam radę zrobić bukiet z takiego materiału?
Jak myślicie, dałam radę? 
...
No pewnie, inaczej nie  byłoby tego wpisu ;-) Dodam tylko na marginesie, że bukiet ważył niemal 1,5 kg....A oto zdjęcia całego zestawu:




Papiery: Galeria Papieru, tekturka: Latarnia Morska


Mam nadzieję, że młodzi byli zadowoleni, bo że goście wręczający bukiet wyróżniali się z tłumu - tego jestem pewna :-)

1 komentarz:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...