czwartek, 15 stycznia 2015

SCRAP FOR FOUR XXV

Jak ten czas leci, to już dwudziesta piąta edycja naszych spotkań w ramach Scrap For Four. Tym razem zestaw przygotowała Jola i dała nam wyzwanie nie lada: ubrać stemplowaną laleczkę Primy w stemplowane ubrania i jeszcze wszystko umieścić na tagu.
Tag to dla mnie nowość zupełna. W "kolorowanie" stempli za pomocą papierków już się bawiłam, choć nigdy nie "ubierałam" w ten sposób lalki ;-)
Po tym przydługim wstępie pora na prezentację:




Moja lala dostała skrzydeł ;-) Kiedyś pewnie dodam do niej jakąś pozytywną, motywującą sentencję.

To na koniec jeszcze prezentacja zestawu - jak widać nie wykorzystałam ćwieka, jednej wstążeczki i żółtej serwetki. 


Ciekawa jestem jak poradziły sobie dziewczyny. I Wy biegnijcie w odwiedziny do Joli, Moniki i Moniki.

4 komentarze:

  1. A nie mówiłam, że cudo wyjdzie? Twoja laleczka też "dostała" skrzydeł! Śliczny tag! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna... I lala i cały tag cudowny Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...