wtorek, 27 stycznia 2015

WYSYP MĘSKICH KARTEK

Nie ukrywam, że mam sporo zaległości w publikowaniu moich prac, dlatego postanowiłam robić wpisy "hurtowe" ;-) Dziś męskie kartki w rozmaitych konfiguracjach. 
Na pierwszy ogień kartka z pudełkiem - dla amatora chmielowego napoju:


Kolejny zestaw  to zestaw gratulacyjny - dla lekarza z okazji zrobienia specjalizacji z alergologii:





Pora na combo, 2 w 1, czyli kartka i opakowanie na płytę jednocześnie. Projekt powstał dla miłośnika Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Postać wspinacza wycinałam ręcznie:




Kartka urodzinowa dla wędkarza, ze złotą rybką (stworzoną przeze mnie od podstaw):


Wreszcie na deser dwie kartki marynistyczne:




Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje pomysły :-)

5 komentarzy:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...