sobota, 28 lutego 2015

KALENDARZE I PLANNERY

Co prawda dziś kończy się już drugi miesiąc roku, a miejsce na takie wpisy jest raczej w styczniu, ale zapomniałam Wam pokazać planner i dwa kalendarze. Wszystkie są utrzymane w jednej kolorystyce.
Ten planner łączy w sobie kalendarz i notes, do tego jest płaski (idealny do torebki i zapisków) i jeszcze elegancki, kobiecy i... spersonalizowany. Idealny  na prezent :-)

Papiery Galeria Papieru, UHK Gallery, róża: Latarnia Morska


na wewnętrznej stronie okładki kieszonka

zakładki z pozytywnym przesłaniem

przekładka oddzielająca notes od kalendarza, z obu stron kieszenie i motywujące słowa


na drugiej okładce również kieszonka

Dwa kalendarze robiłam dla dwóch sióstr, dlatego są podobne, choć nie takie same:

Papiery: UHK Gallery, Galeria Papieru

Papiery: UHK Gallery, Galeria Papieru

Życzę Wam udanego i ZDROWEGO weekendu. U mnie panuje ospa i nawet ja "na starość" dostałam ją w spadku po mojej córce. Lepiej nie pytajcie, jak to znoszę...
Trzymajcie się i nie dawajcie wirusom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...