czwartek, 26 lutego 2015

SCHODKOWA KARTKA Z RÓŻAMI

Dziś Wam pokażę kartkę, z której jestem szczególnie dumna, a to dlatego, że wreszcie odważyłam się zrobić róże według kursu Joanny. Dawno temu Joasia przesłała mi trochę wycinanek kwiatowych, które miały mnie zachęcić do samodzielnych prób. Wycinanki leżały dłuuuugo, dłuuuugo i nabierały "mocy urzędowej". Aż w końcu... 
Do perfekcji Joasi jeszcze mi daleko, ale i tak się cieszę, że się przełamałam ;-) A to efekt tego przełamania:

Papiery: Galeria Papieru, stempel: Agateria





Mam nadzieję, że adresatka kartki będzie zadowolona i doceni efekt mojej pracy ;-)
Życzę Wam miłego dnia :-)

2 komentarze:

  1. No no widzę, że i u Ciebie i u mnie "pierwsze róże za płoty" :D a kartka piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieęknie Ewuniu, do kursów Joasi przymierzam się juz drugi rok, bardzo mnie zachęciłaś .

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...