czwartek, 19 lutego 2015

PRZYGOTUJĘ CI SERCE, O CHRYSTE...

Dziś przedstawię Wam pierwszy z wzorów tegorocznych zaproszeń komunijnych. Wzór nazwałam "Serce", gdyż zaproszenia są właśnie w tym kształcie. Za motto obrałam słowa:
Przygotuję Ci serce, o Chryste,
przygotuję Ci serce niewinne.
Takie jasne, radosne i czyste -
przygotuję Ci serce, o Chryste.

Użyłam papierów z najnowszej kolekcji Lemoncraft, ale zaproszenie można wykonać w dowolnie wybranym kolorze. 






Jak zwykle u mnie - zaproszenia są w pełni spersonalizowane. To, co tu pozostaje wykreskowane, docelowo jest oczywiście uzupełnione o imię dziecka, dane gości oraz datę i godzinę uroczystości:


Zapraszam do zamawiania :-)

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...