czwartek, 5 lutego 2015

TOREBKI, TOREBECZKI, TOREBUSIE...

Dziś mój pierwszy samodzielny post inspiracyjny w Magicznej Kartce i po wszelkie informacje dotyczące użytych materiałów odsyłam Was tamże :-)
Jak już pisałam, moja córcia obchodziła niedawno urodziny. Dziś organizujemy przyjęcie dla koleżanek Oli i pomyślałam, że miłym akcentem na zakończenie imprezy będą drobne upominki dla gości. Jak wiadomo każdy drobiazg zyskuje na swej wartości, gdy ma odpowiednie opakowanie, dlatego postanowiłam przygotować coś, co lubi każda kobietka - torebki!









Każda jest inna, bo każdy jest niepowtarzalny :-) Myślę, że moja Ola będzie mieć sporo frajdy wręczając torebeczki i mam nadzieję, że dziewczynkom się spodobają :-)

2 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...