niedziela, 26 stycznia 2014

AKORDEON

Od momentu, kiedy zobaczyłam ten wykrojnik, chciałam go mieć, bo tyyyyle pomysłów jego wykorzystania mi się od razu wykluło... Kiedy już do mnie dotarł, to wzięłam się za przygotowanie upominków na dzień babci i dziadka. Efekt pokazuję dziś, bo dopiero dziś został wręczony egzemplarz dla moich rodziców. Czy to kartka, album, czy może ramka? Chyba wszystko po trochu ;-) Sami zobaczcie:

Papiery: Magiczna kartka, The Scrap Cake, stempel: Agateria




papiery: Studio75, Galeria Papieru, stempel: Agateria




Mam już kolejne plany związane z akordeonem. Oczywiście pochwalę się, gdy już je urzeczywistnię.
Życzę Wam spokojnej niedzieli. My mamy przymusowy areszt domowy i rządy bakcyla, niestety.
Ściskam!

7 komentarzy:

  1. super "akordeon"...rewelacyjnie ci to wyszło!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aja myślałam że karteczka będzie z instrumentem! hi hi hi.... Twój akordeon ma pojemne miechy ....zmieścił wiele radości i miłości dla dziadków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wykrojnik genialny w kształcie, ale jakie pomysły na wykorzystanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na kartkę album!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne karteczki!
    Pozdrawiam i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...