poniedziałek, 13 stycznia 2014

ROZANIELONY NOTES

Witajcie w nowym tygodniu. Mam nadzieję, że poniedziałek nie był dla Was bolesny ;-) Dla mnie dzisiejsze wstawanie było ciut problematyczne, dlatego obiecałam sobie, że dziś (bezwzględnie!) kładę się wcześniej. Tylko że... od tygodnia codziennie sobie to obiecuję i nic z tego nie wychodzi ;-)

Dziś pokażę Wam rozanielony notes w szarościach i fiolecie:

Papiery: Wycinanka, Scrappo, Galeria Papieru, grafika z aniołem: The Graphics Fairy, wycinanka: Latarnia Morska




Notes ma gładkie kartki, ale w środku jest fajny i praktyczny gadżet - plastikowy, wyciągany liniuszek.
Trzymajcie się ciepło, ponoć zima ma przyjść ;-)
Ściskam!

4 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...