wtorek, 7 stycznia 2014

PRZYJACIELE - ANIOŁY CZYLI SCRAP FOR FOUR XVI

Witajcie wyjątkowo 7-go stycznia. Dwudniowy poślizg jest spowodowany naszym powolnym noworocznym rozruchem, ale mam nadzieję, że następne publikacje będą już o czasie.
W tym miesiącu to ja przygotowywałam zestaw z którym się bawiłyśmy. Dałam pełną dowolność w wykorzystaniu materiałów, narzuciłam jedynie temat: "Przyjaciele-anioły". 
Ja zrobiłam najpierw jedną kartkę, ale po namyśle postanowiłam wykorzystać to, co mi zostało - i tym sposobem mam dwie kartki do pokazania. Oto one:








A tak wyglądał zestaw, który miałyśmy do dyspozycji:



Znalazły się w nim papiery UHK i Prima oraz jeden zdobyczny, którego nazwy nie pomnę ;-) Były też perłowe ćwieki, wstążka, stemple piórka Latarni Morskiej, zawieszka skrzydło i ozdobny pasek wycięty dziurkaczem MS.
Koniecznie zajrzyjcie do Moniki, Oli i Joli i sprawdźcie, jak sobie poradziły :-)
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły, ale najbardziej to mi się spodobał ten cytat z drugiej kartki - bardzo trafny Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś prześliczna szczególnie pierwsza;)uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bardzo ładne Ewcia, ale z wieszaczkiem, to po prostu cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie przepiekne. Wow, uwielbiam takie cudenka.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...