sobota, 25 stycznia 2014

KOMPLET NA CHRZEST ŚWIĘTY

Z okazji chrztu świętego małego Alana powstał komplet składający się z albumu i kartki. Kolorystyka była zainspirowana zdjęciem Maluszka (mam zgodę na publikację tej słodkiej buzi). Album ma wymiary 14 x 30 cm i mimo niewielkich rozmiarów pomieści całkiem sporo wspomnień :-)















Papiery to mieszanka głównie tych z Galerii Papieru oraz ze Scrap.com.pl i Magicznej Kartki. Do tego stemple Agaterii, Montażowni plus dodatkowe, których firmy nie pomnę.
Mam nadzieję, że upominek się spodobał.


Kochani, zaległości w publikowaniu mam całe mnóstwo, i to jeszcze zeszłorocznych. Po prostu nie mam kiedy usiąść na spokojnie do blogowania. Poza tym z powodu awarii aparatu foto niektóre kartki wyfrunęły bez sesji. No ale pewnych sytuacji nie da się uniknąć. Mam za to dobrą nowinę dla tych, którzy mieszkają w mojej okolicy - zakątkowe kartki są też dostępne stacjonarnie w kwiaciarni Center w Mysłowicach - Brzęczkowicach przy ulicy Gen. Ziętka 28 (obok przystanku autobusowego). Sukcesywnie będę tam uzupełniać asortyment. Jeśli czegoś będzie Wam w nim brakować - to zostawiajcie swoje sugestie w kwiaciarni, na pewno będą przekazane do mnie :-)
Życzę Wam miłej soboty i niedzieli.
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!!! baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no piękny kolorowy zestaw przygotowałaś Ewuniu:) Czekam niecierpliwie na kolejne prace i pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy komplecik!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo. Serdecznie pozdrawiam-Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...