środa, 29 stycznia 2014

NA URODZINY MOJEJ CÓRCI

Moja córeczka skończyła dziś 7 lat... strasznie szybko czas leci, mam wrażenie, że z każdym rokiem szybciej...
W każdym razie, nie wdając się w dalszą refleksję, pokażę Wam, co ostatniej nocy stworzyłam dla mojej Pierworodnej.  Jest to komplet składający się z kartki i słodkiego bukietu. Kartka jest dziewczęca i słodka dzięki obrazkowi, który pokolorowałam kredkami akwarelowymi. A w bukiecie ułożyłam żelkową kaczuszkę (mam nadzieję, że choć ciut ją to przypomina), ponieważ moja córka bardzo lubi kaczki.



Papiery: Galeria Papieru 




Po południu, gdy mąż wróci, wręczymy upominki. Ciekawe, co szanowna siedmiolatka powie na bukiet ;-)
Ściskam!

9 komentarzy:

  1. booooooooskie kolory. bukiet uroczy i kartka taka, którą każda dziewczynka (duża, czy mała) chciałaby dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie zachwycona!!! :-) ja mam dużo więcej latek, a byłabym prze szczęśliwa :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności... A wstążeczka na karteczce już chyba bardziej urocza by nie mogła być :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę słodko! Uroczy zestaw przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat dla Olki Demolki Parasolki <3
    Sto buziaków i uścisków od Ciotki Klotki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. same słodkości ♥
    Moc najlepszych życzeń urodzinowych dla córci ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet z karteczką już pewnie i jubilatki więc podziel się wrażeniami.
    Wszystkiego co najlepszego dla córeczki a dla Ciebie ogromne całusy
    paaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...