wtorek, 28 stycznia 2014

NOTESY Z WIOSNĄ W TLE

Dziś wpadam i wypadam, by szybko pokazać Wam dwa notesy - jeden na zwykłe zapiski, a drugi na adresy. Ozdób przy nich niewiele, bo same papierki są śliczne. Zresztą łatwiej się wszystko zapisuje, gdy okładki leżą płasko.
Adresownik powstał dla mojej Mamusi. Ma w środku kieszonkę na luźne karteluszki.


papiery: Pink Paislee, Galeria Papieru, stempel: Agateria



A ten był dla papsióły mojej koleżanki. W środku zamieściłam zdjęcie obu Pań, ale tego już Wam nie pokażę ;-)

papiery: Pink Paislee, stemple: Agateria
Kiedy ja znajdę chwilę, żeby swój kalendarz oprawić...? Szewc bez butów chodzi ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie i zmykam dalej walczyć z bakcylami. Dziękuję, że zaglądacie.
Ściskam!

3 komentarze:

  1. Taką radosną wiosnę to każdy by chciał :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdroweczka Ewuniu! Aby bylo wiecej czasu i sily na kolejne, cudne prace! Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie przyozdobiłaś obydwa notesiki :-) u mnie też wiosenne motywy królują, ostatnio nie mogę się obejść bez motylków :-)
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...