poniedziałek, 6 stycznia 2014

PUDEŁKO Z SERCEM

Witajcie w nowym roku! Życzę Wam, by był pełen nowych szans i możliwości, pełen powodów do uśmiechu i spełnionych nadziei.
Na dobry początek chcę Wam napisać o projekcie, w którym mam swój drobny udział:




Dołączyłam ze swoim pudełkiem:






Kolory i motywy - wiadomo: marynistyczne, w czym pomogły mi papiery Magicznej Kartki i Galerii Papieru. Dodałam też metalowe zawieszki: kotwicę, symbol nadziei, oraz dobrego anioła.
Pudełko to będzie skrywać piękną bransoletkę z wspaniałymi sutaszowymi charmsami, którą można wylicytować TUTAJ. Sami zobaczcie, jakie cudne bazy i zawieszki zamieszkają w moim skromnym domku! A to wszystko wykonane z sercem :-)
Zapraszam do licytacji :-)
Ściskam!

5 komentarzy:

  1. pudelko jest prawie tak śliczne ja Ty, Ewuniu♥

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. dziękuję seredcznie za świateczną kartkę- też sliczna! a zycznia niech do Ciebie wrócą potrojone♥
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie energetyczne pudełko! Oby się drogo sprzedało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko i fantastycznie nawiązałaś kolorem do bransoletki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne pudełko i bransoletka też

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...