wtorek, 2 lipca 2013

DLA MOJEJ SIOSTRZYCZKI

Moja młodsza siostra obchodziła parę dni temu swoje urodziny. Oprócz biżuteryjnego prezentu, którego autorką jest Verha, dostała jeszcze drobiazgi zrobione przeze mnie - karteczkę (rzecz jasna) oraz obiecany dawno temu adresownik:

Papiery: UHK Gallery, Studio75 i małe fragmenty Rapakivi
Karteczka z bliska:


Napis jest widoczny, dopiero przy dokładniejszym przyjrzeniu się:

Stempel: Scrap.com.pl
Adresownik jest utrzymany w tym samym stylu:




W środku zrobiłam kieszonkę, bo z własnego doświadczenia wiem, że bywa potrzebna na pojedyncze karteluszki:

Papier: Studio75
Pojedyncze sześciokąty wycięłam z papieru Rapakivi, potuszowałam je i pokryłam glossy accents. Prawie wszystkie motyle są z paseczków UHK - popsikałam je perłową mgiełką.
Prezenty się podobały - i to jest najważniejsze :-)

18 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba! Szczególnie te maleństwa z Just a Note, które po Twoich zabiegach wyglądają bajkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Powiem Ci, że sama nie spodziewałam się tak aż dobrego efektu ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć taką starszą siostrę jak Ty. Adresownik i kartka urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat opinii o mnie trzeba byłoby porozmawiać z moją Młodszą ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Wow! Ale cudo...i te kolory...

    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie w te lipcowe piękne dni:)
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent!
    Adresownik podoba mi się szalenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magduś, gdyby nie to, że musiałabym przepisywać dane ze swojego starego, to kto wie, może bym sobie zostawiła... ;)
      Nyyyy, żartuję oczywiście ;)

      Usuń
  6. Ach, jakie piękne! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw, u mnie też adresownik na tapecie ;)
    Pozdrowienia i najlepsze życzenia dla J.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach...przepiękny komplet...oszałamiające kolory, wszystko się mieni... Szalenie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...