środa, 3 lipca 2013

ŻELKOWO, CZEKOLADOWO I MOTYLOWO

Wakacje już trwają, ale u mnie jeszcze echa zakończenia roku. Żelkowy bukiet dla pani nauczycielki miał być kwiecisty i z motylami:


Stempel: Lemonade, motyle: Marianne Design

A te czekoladowniki powstały w ilości sztuk: siedem. Były słodkim podziękowaniem od moich dziewczynek dla Pań w przedszkolu. Tu również królują motyle:

Papier: Galeria Papieru, stempel: Lemonade

Na warsztacie - śluby. Ale i typowo dzięciątkowe tematy się przewijają. O wszystkim będę raportować :-)
Ściskam!

7 komentarzy:

  1. Śliczny bukiecik taki optymistyczny :-)
    a czekoladowniki super :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, apetyczny bukiecik:) i cudny czekoladownik:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednym słowem słodko:)
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest z tymi zabawami. Nie będę się gniewać jak nie pociągniesz dalej, liczyłam się z tym, bo sama też chciałam przerwać ten łańcuszek, więc spokojnie:)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...