poniedziałek, 8 lipca 2013

GROSZKOWO MI...

Znacie "Groszkowo mi"? Jestem przekonana, że wiele / wielu z Was tam zagląda :-) Dla Groszkowej Wróżki przygotowałam niewielki upominek na jej nie tak dawne urodziny. Oczywiście wszystko groszkowe!


Do ozdobienia kartki i notesu użyłam grafiki, której autorką jest sama Adresatka. Oprócz grafiki groszkowe papierki z Galerii Papieru i Studia 75 i wstążka, oczywiście też w groszki :-)
Wiem, że prezencik się spodobał :-)

U mnie na warsztacie ostatnio sporo papierków. Będą się pojawiać sukcesywnie, mam nadzieję, że Was nie zanudzę ;-) Ale jakieś słodkie przerywniki też się pokażą.
Ściskam!

12 komentarzy:

  1. Ewciu prezencik cudny:) Piękne, żywe i optymistyczne kolorki- takie jak adresatka chyba lubi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę znam Jej gusta i wydaje mi się że wycelowałam ;)

      Usuń
  2. Przepięklny prezent, na pewno Groszkowo Mi będzie zadowolone z takiego upominku! :)
    Fajnie, że są ludzie, którym się chce jeszcze tak uszczęsliwiać.

    Zapraszamy do konkursu dla blogujących mam:
    http://beticco-baby.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dostaję wiele dobrego - staram się więc na to dobro zasłużyć ;)

      Usuń
  3. cudowne prace, bardzo mi się podobają... super dobrane kolory... :) pozdrawiam
    http://aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...