środa, 10 lipca 2013

PRZY CHRZCIELNICY

W chwili polania wodą główki dziecka ślemy nasze prośby w kierunku nieba, a po ceremonii składamy życzenia, często wypisane w karteczkach - na przykład takich, jak te moje :-)
Dwie siostrzane karteczki - bo powstały dla dwóch sióstr, przyjmujących chrzest w jednym dniu:



Papierki z Galerii Papieru, z niewielką domieszką Studio75, embossowane kwiatki zrobione za pomocą stempla Agaterii według kursu Sasilli.

Jedna karteczka dla chłopczyka, którego mieliście okazję już poznać o tutaj:

Papiery: Galeria Papieru

I wreszcie ostatnia, taka, co mi się zapodziała w zakamarkach mojego archiwum, a którą robiłam dlo swojego osobistego chrzestnego synka:

Papiery: UHK Gallery, tekturka świeca z Wycinanki

Mam nadzieję, że letnie dni płyną Wam niespiesznie - temperatury nie sprzyjają pośpiechowi ;-)
Ściskam!

4 komentarze:

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...