wtorek, 4 czerwca 2013

KRÓLEWICZ ANTONI

Taką nietypową metryczkę wymarzyła sobie moja koleżanka na prezent z okazji chrztu - miała być trochę postarzona i koniecznie z cynamonowymi maziajami, tak, jak tu. Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie mi się pracowało z takim uśmiechniętym zdjęciem :-) Cieszy mnie też niezmiernie, że mogę Wam pokazać całość, bo mam zgodę na publikację fotografii Pana Antoniego. No to po słowie wstępnym - pora na obrazki:





Pozdrawiam Was najserdeczniej i najsłoneczniej :-)
Ściskam!

2 komentarze:

  1. Jaka wesoła i pozytywna a buziulka uśmiechnieta na całeego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karmelku :) Buźka rozkoszna, prawda? :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...