poniedziałek, 3 czerwca 2013

TRZY PO TRZY

Siedząc u mojej mamusi i plotąc trzy po trzy wpadłam na pomysł, w jaki sposób "zagospodarować" jej kawałek ściany, który świecił pustką. I powstały trzy scrapy - każdy z jednym z jej wnucząt :-)

Stempel: Jolagg






Papierkowo pożeniłam Studio75 i Galerię Papieru. Dodałam ramki: z Montażowni i Wycinanki. Trochę embossingu na gorąco, rozetki, kwiatki i digi stempelki: pierwszy autorstwa Joligg, a kolejne - moje, które możecie pobrać stąd.

I jeszcze pokażę Wam jaki sobie "wymodziłam" identyfikator na Zlot do Warszawy - zrobiłam go na bazie swojego wisiorka :-)




Teraz już mogę jechać ;-) Bardzo proszę mnie zaczepiać i wcale się nie krępować - chciałabym Was poznać!
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Piękna ozdoba ściany,dla babci to na pewno sama radość patrzeć na takie ozdoby.Fajny identyfikator,będę wypatrywać

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent dla babci świetny. A identyfikator po prostu mistrzostwo. Życzę udanego wyjazdu, ach i szczerze zazdroszczę tych ciekawych spotkań. Liczę na wyczerpującą relację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko :) Mam nadzieję, że relacja sprostała Twoim wymaganiom :)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...