poniedziałek, 24 czerwca 2013

PASTELOWE UPOMINKI

W zakamarkach mojego archiwum fotograficznego ukrywa sikę kilka zaległości - te magnesy i karteczki właśnie do takich należą. Długo się przymierzałam do pocięcia papieru Winter Garden UHK. Szalenie mi się podobał, a miałam tylko jeden arkusz... jednak przyszedł impuls, pojawiły się odpowiednie okazje lub preteksty - i papier poszedł pod nóż ;-) Nie żałuję ani trochę - po przetworzeniu trafił do fantastycznych Kobiet.







Teo, Oleńko - serdeczne buziaki :-)
A dla wszystkich uściski!

4 komentarze:

  1. Cudowności:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te niebieskości z kropelką fioletu... śliczne niezmiennie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. MOje kolorki!! Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...