wtorek, 11 czerwca 2013

VI ZLOT SCRAPOOKINGOWY

A mój pierwszy taki zlot, ale z pewnością nie ostatni! Przyjęłam tyle pozytywnej twórczej energii, że chcę to powtórzyć. Atmosfera wspaniała, ludzie cudowni, spotkania - bezcenne! A do tego warsztaty, zakupy, pogaduchy... ach za szybko zleciała mi ta sobota ;-) 
Zaczęłam od warsztatów u Brises. Od dawna podziwiam jej umiejętność komponowania kartek, ujarzmiania warstw. Pod jej okiem robiłyśmy dwie kartki: najpierw ślubną, a potem był "freestyle".



Z samą Mistrzynią :-)

Przygotowałam dwie prace na konkursy zorganizowane przez Studio75 oraz Galerię Papieru wspólnie z Agaterią:




I wiecie co? Wygrałam! Podwójnie!!


Galeriowo-Agateriowe wręczanie nagrody - zaciesz na maksa ;-)

Dzięki między innymi tym wspaniałych ludziom Zlot była dla mnie fantastycznym doświadczeniem:


Olcia dorabia "Y" ;-)

Ekipa Scrap For Four w 3/4 składu




Scrap Ścinki w niepełnym składzie



W ferworze emocji nie zawsze się pamiętało o zrobieniu wspólnych zdjęć, ale mam nadzieję, że to jeszcze nadrobimy.

Jak mawiała Marilyn: pieniądze szczęścia nie dają - dopiero zakupy ;-)



A po imprezie zwiedzanie Warszawy, nocne i dzienne:


Z tym brzydalem też trzeba było zrobić fotkę ;-)
Fot.: Alexandra

Fot.: Alexandra



Uprzedzając pytanie - tak, burza mnie dopadła. Mnie i Oleńkę. Nie oszczędziła nas. Ale nie popsuło nam to humoru ;-)
Ach... booosko było. Już się nie mogę doczekać następnego razu :-)
Ściskam!

15 komentarzy:

  1. Powiem szczerze,że zazdroszczę! Ech...super focie!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :) wielkie gratulacje i więcej takich twórczych wyjazdów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne spotkanie:) A karteczki, jakie stworzyłaś wręcz przyciągają wzrok:) Najbardziej urzekły mnie dwie na początku - są niesamowite:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mogłyśmy się spotkać :) Pozdrawiam.
    P.S. i kradnę fotkę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę! A fotkę bierz i używaj do woli ;)

      Usuń
  5. Ale wam zazdroszczę:) Ja co rok obiecuję sobie że pojade i zawsze coś innego wyskakuje:( Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety czasem nie mamy wpływu na pewne rzeczy, ale może za rok? ;)

      Usuń
  6. Super relacja:)uściski i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...