piątek, 28 czerwca 2013

NA KONIEC ROKU

Kasia poprosiła mnie o przygotowanie kilku prezentów na zakończenie roku - ja oczywiście wykorzystałam pretekst i poprosiłam ją o coś w zamian ;-) Dziś pokażę Wam, co wyszykowałam ze swojej strony. "Pretekstem" pochwalę się, gdy do mnie dotrze, ale mnie się z nim nie spieszy, więc nie będę Kasi popędzać ;-)
Na pierwszy ogień notes dla pani nauczycielki:

Papiery: Galeria Papieru, stemple róże: Agateria, stempel trawy: Viva Decor, alfabet: Studio75


Następnie trzy mini - bukieciki dla pań w przedszkolu:

stempel: Lemonade


A na koniec coś dla Kasi - magnesiki do kolekcji - wiadomo, że jak dla niej, to z motylami :-)

Papiery: Studio75,  Rapakivi i Galeria Papieru,
stemple napisy: Agateria, stempel dmuchawce: Stampendous

Ale to nie koniec prezentów, które poleciały w tej samej paczce ;-) O reszcie dowiecie się w dwóch kolejnych odcinkach.
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne podziękowania :) Te bukieciki.. ach, jak ja bym się do nich dobrała...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! A magnesiki jakie pomysłowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooooo! Bo dużo tego było :) I wszystko wzbudziło furorę :))) :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...