środa, 5 czerwca 2013

SCRAP FOR FOUR XI

Jak ten czas leci... To już jedenasta edycja naszej zabawy. Pracowałyśmy z zestawem przygotowanym przez Monikę. Wytyczne były bardzo "lekkie" - użyć tego, co jest nam potrzebne ;-) Ja swoją pracę przygotowałam w tym samym czasie, co tę z poprzedniej edycji. Byłam jeszcze w amoku dodawania wszystkiego, dlatego i tym razem u mnie "na bogato" - zużyłam niemal wszystko :-)





Kartka jest uniwersalna, jednak ostatecznie została przeznaczona na dzień mamy.
Koniecznie zajrzyjcie do Moniki, Joli i Oli i sprawdźcie, czy u nich jest bardziej oszczędnie ;-)

8 komentarzy:

  1. Ewa pięknie, jestem pod wrażeniem:)uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo jest super! Opłacało się zużyć materiały, jest pięknie.
    serdeczne pozdrowienia przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję CzarnyKocie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ewa, jak Ty cudnie wydobyłaś z tych papierków turkus...
    Cudo, zakochałam się w tej karteczce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolcia, Ty wiesz, że ja wielbię to, co turkusowe ;)

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...