sobota, 29 czerwca 2013

PODZIĘKOWAŃ CIĄG DALSZY

Dziś obiecany kolejny post dotyczący paczki, która pofrunęła do Kasi. Tym razem kartka z podziękowaniem i bukiet z raffaello - wszystko to stanowi komplet z jeszcze jednym elementem zestawu, który zostawiam na ostatni odcinek tej opowieści.



Pappier: Galeria Papieru, ramka: Scrap.com.pl


Papier: Galeria Papieru, napis w ramce: Studio75


Jaka u Was dziś pogoda? U nas nieśmiało wygląda słonko :-) Mam nadzieję, że lato będzie prawdziwym latem, bo odliczamy już dni do wyjazdu.
Ściskam!

4 komentarze:

  1. Cuda, które mają już zadowoloną właścicielkę :)
    A ja jeszcze raz dziękuję za perfekcyjnie skomponowany komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho śliczne , masz ten dziurkacz , którego właśnie zakupiłam widzę jaki papier nim tniesz maksymalnie ???bo mi 220 nie chce ciąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu akurat jest 200 z GP, ale 250 ze Studio75 też cięłam...

      Usuń
    2. dzięki , ciekawe , muszę spróbować

      Usuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...